Logo
Ispiši ovu stranicu

Lalić za MS: Kamapnja je puna sujete i lažnih veličina

ZAGREB - Politolog i politički analitičar Dražen Lalić u razgovoru za Media servis komentirao je predsjedničku kampanju. Kaže kampanjom, i predizbornom i službenom, ne možemo biti zadovoljni.

"Kvaliteta predizbornog marketinga je uglavnom bila niska. Mislim da u sjećanju neće ostati ni jedan slogan, osnovna poruka ili neki drugi marketinški uradak kojeg su kandidati odaslali javnosti."

Dodaje da kandidati ne ističu svoje prednosti već reagiraju na poruke drugih kandidata. Izborna kampanja bi trebala biti rasprava o ključnim pitanjima i problemima ekonomije, politike, društva, ističe Lalić.

"Mi smo jako malo čuli o jako važnim pitanjima i problemima, npr. o klimatskim promjenama, što Hrvatska misli s tim u vezi napraviti. Pitanja međunarodnih odnosa, vanjske politike Hrvatske i njene sigurnosti...ne, oni su uglavnom grizli jedni drugima rep i kampanja je bila puna sujete. To je bio sajam uglavnom lažnih veličina."

Kandidati za koje se očekivalo da će udarati ritam kampanje, nisu to uspjeli.

"Nije Zoran Milanović svoje komunikacijske i političke kapacitete u ovoj kampanji realizirao. Uglavnom je igrao s crnim figurama. Pogledajte što radi: najviše reagira na ono što su rekli predsjednica, Plenković, Škoro. Imao je zanimljivu tu ideju "Normalna Hrvatska", ali nije poručio kako će ponovno uspostaviti normalnost, kojim polugama."

Osvrnuo se i na kampanju Mislava Kolakušića:

"Koji dobro dijagnosticira ključne probleme zemlje koji su baš u tom klijentelizmu, korupciji, katastrofalnom stanju pravosuđa, ali nudi neodrživu terapiju koja naslućuje neke autoritarne tendencije."

Najmanje možemo biti zadovoljni predizbornim komuniciranjem predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović koja je, tvrdi Lalić, znatno smanjila svoje šanse za još jedan mandat.

"Nažalost, ona je komunicirala kao političarka najniže kategorije. Zapravo će kampanja možda i najviše ostati upamćena po njenim sramotnim izjavama poput one da bi nosila osuđenom za korupciju kolače u zatvor. Ja sam svašta čuo u svojoj karijeri politologa, sociologa i političkog analitičara u ovoj zemlji, ali gotovo nikad nisam čuo tako strahobalnu poruku kao ovu."

Miroslav Škoro je bio bolji u marketinškom smislu od drugih kandidata, rekao je Lalić. Kao zanimljivu kampanju izdvojio je kampanju apsurda Darija Juričana.

Ostale vijesti:

Powered by Domena.com