Menu

Angelina Jelinčić za MS o novoj knjizi: Hranu možemo iskoristiti i za brendiranje i za gastro diplomaciju

ZAGREB - „Znanost i umjetnost doživljaja hrane“ naziv je nove knjige autorice Daniele Angeline Jelinčić. Temelji se na tehnikama ekonomije doživljaja kao suvremenog pristupa izgradnji publike u gastronomiji, kulturi i turizmu te postizanja psihološkog zadovoljstva konzumenata. U razgovoru s autoricom, doznali smo brojne zanimljive detalje o hrani, ali i načinu kako ljudski mozak funkcionira po pitanju hare. Cijeli intervju za Media servis poslušajte u nastavku.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam