Logo
Ispiši ovu stranicu

Nova generacija radijskih DJ-eva: Veno i Marta show osvojio publiku

ZAGREB - Veno i Marta, lica i glasovi Antene Zagreb u samo nekoliko mjeseci, od kada su zasjeli u DJ stolce radija koji je prvi izbor metropole, postali su njihov prepoznatljiv radijski dvojac. O fenomenu radijskih zvijezda razgovarali smo stoga s direktorom Antene Zagreb i kreativnim konzultantom AMM Global Instituta Hrvojem Barišićem.
DJ mora imati ono nešto, biti po nečemu poseban u odnosu na druge, autentičan, sposoban sačuvati prirodnost i spontanost i kad se mikrofoni upale da te njegove kvalitete stignu do slušatelja. Mnoštvo je još obrazloženja i teorija o tome što definira uspješnog radijskog voditelja, ali ovo su osnove, srž svake uspješne voditeljske priče na radiju. Kad se talent prepozna i izbrusi - mikrofon je njen ili njegov.

‘Procijenili smo da se Veno i Marta, uzimajući u obzir njezin i njegov personality, dobro nadopunjuju i nismo pogriješili. U eter su donijeli posebnu dinamiku i svježinu na koju slušatelji odlično reagiraju’, otkriva Hrvoje Barišić o dvojcu koji je uz Zagrepčane svaki radni dan od 13 do 17 sati.

Dobra kemija u studija učinila je svoje i privukla pažnju slušatelja, ali na modernoj, multimedijalnoj platformi poput Antene priča tu ne staje.

‘Nije više riječ samo o glasu, radijske zvijezde prepoznatljiva su lica. Interakcija s publikom putem digitalnih kanala prilika je za njihovo dodatno predstavljanje, bildanje prepoznatljivosti, jačanje veze sa slušateljima, pa i onim budućima. U slučaju Vena i Marte nedavno je otvoren i njihov zajednički profil na Instagramu, društvenoj mreži koja odgovara njihovoj energiji. Putem njega slušatelji mogu pratiti što rade kada se mikrofoni ugase, kako se pripremaju za show, zabavljaju i razmišljaju ili, jednostavno rečeno, upoznati ih još bolje.’

Veno i Marta Instagram profil ubrzano privlači pratitelje dajući im i novi uvid u ‘obični’ radni dan u kreativnoj radionici znanoj kao Antena Zagreb.

‘DJ-evi su lica i glasovi brenda Antena Zagreb, ali važno je razvijati i osobni brend, da se DJ-evi odmaknu od konkurencije i istaknu. Uz glazbu, oni su jedan od glavnih razloga zašto ljudi slušaju određeni radio’, napominje Hrvoje Barišić.

Ostale vijesti:

Powered by Domena.com