Farmaceutskoj industriji radijsko oglašavanje sve privlačnije – evo zašto
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Jeste li u posljednje vrijeme primijetili više radijskih oglasa bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani? Farmaceutska industrija uvjerila se u moć radijskog oglašavanja. Budžeti farmaceutskih kompanija imaju sve veći udio radija u media mixu.
‘Po tom pitanju pratimo trendove u svijetu. Oglašavanje na audio platformama opravdalo je njihova ulaganja pa farmacija izdvaja sve više za taj oblik promocije. Pandemija je sve dodatno pogurala, a dobra iskustva koja vežu farmaciju i radio jamstvo su i kvalitetne buduće suradnje’, navodi direktor amm.-a i kreativni konzultant AMM Global Instituta Hrvoje Vukušić i kaže kako nema boljeg argumenta za to od konkretnih rezultata u rukama.‘Kako raste interes farmaceutskih kompanija za radijskim oglašavanjem raspolažemo i sve većim brojem studija koje pokazuju što im radio može isporučiti - povećava svijest o brendu, povećava prometu na webu i u konačnici prodaju općenito. Pokazalo se i da se putem radija mogu uspješno lansirati novi proizvodi.’Oglašavanje bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani, kaže, aktualno je tijekom cijele godine.‘U hladnijem dijelu godine naglasak je na lijekovima ili dodacima prehrani koji se koriste kod prehlada ili gripe, koju smo ove godine preskočili, a potražnju je diktirala pandemija. Sada i tijekom ljeta naglasak je na, primjerice, alergijama, sredstvima za sunčanje i opet dodacima prehrani sukladno godišnjem dobu. U zadnje vrijeme primjećujemo trend oglašavanja probiotika.’Radio i farmaceutska industrija idu uspješno ruku pod ruku, očigledno će ispričati još mnoge uspješne priče.