×

Upozorenje

JUser: :_load: Nije moguće učitavanje korisnika sa ID: 2044

Menu

U fokusu Media servisa: Kako digitalnom transformacijom unaprijediti poslovanje

ZAGREB - Umjetna inteligencija, virtualna realnost, proširena stvarnost, senzori... To su samo neke od komponenata digitalne transformacije, koja je postala neizostavna odrednica današnjeg poslovanja. No, ta se transformacija u Hrvatskoj uglavnom provodi parcijalno, što znači da tvrtke uvode nove tehnologije, ali ne mijenjaju svoje poslovne modele u skladu s njima. Kako bi im omogućila širu sliku, Hrvatska udruga poslodavaca organizira konferenciju pod nazivom Digitalna (R)evolucija 3.0, koja će se održat 5. veljače u zagrebačkoj Laubi.
Cilj konferencije je osvijestiti hrvatske poduzetnike i netehnološke kompanije da je digitalna transformacija nepovratan proces koji će utjecati na njihov način rada i prodaju usluga. To će najbolje shvatiti kroz pozitivne primjere, kaže Ivan Maglić, direktor Programskog odbora konferencije.

"Htjeli bismo da vide iz primjera svojih kolega, koji su u sličnim ili potpuno drugačijim industrijama, kako oni to rade i kako su pomoću tih tehnologija smanjili troškove, ubrzali procese, smanjili papirologiju u kompaniji, olakšali ljudima da rade dosadne i ponavljajuće poslove i uštedjeli im par sati tjedno, da budu kreativniji."

Na konferenciji će biti prikazano desetak primjera digitalne transformacije netehnoloških tvrtki, ali primjer će biti i sama konferencija, kaže direktor Maglić.

"Što znači da će svaki registirani sudionik, koji se prijavi na konferenciju preko HUP-a i da svoj broj mobitela, biti kontaktiran kroz preferirani mobilni kanal, SMS, WhatsApp ili Viber. Kroz taj kanal on će dobiti vaučer za vožnju Uberom, za dolazak i odlazak s konferencije. Dobit će i mogućnost da tijekom same koneferencije daje ocijene prezenterima, a imat ćemo i online anketu koja će ići uživo isto tako kroz taj kanal."

Kompanija A1 Hrvatska svoju digitalizaciju je provela prije tri godine, rekao je za Media servis Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja.

"Konkretan primjer je naša aplikacija "Moj A1", koja je postala centralno mjesto svih interakcija naših korisnika, omogućujući im da sada putem digitalnih sučelja na smartphoneu riješe svoje upite, zbog kojih su prije išli do poslovnica ili zvali kontaktni centar. Time im štedimo vrijeme i novac."

Predsjednik Uprave Tele2 Viktor Pavlinić, uvjeren je kako je digitalna transformacija jedna od bitnih sastavnica demografije.

"Primjer za to mi vidimo u proizvodima koje nudimo. Pokućni internet, koji je kao proizvod prije tri godine lansiran na tržište, nas kao Tele2 stavlja u poziciju da donosimo dobru internetsku vezu diljem Hrvatske, na područja koja nisu imala dobru vezu. Ne treba opisivati što ona znači mladom čovjeku. To mu je veza s ostatkom svijeta."

Ivan Širanović voditelj Odjela komunikacija u marektingu Konzuma objašnjava da se i kupci mijenjaju u skladu s tehnologijom i užurbanim načinom životom. Tko bolje upravlja logistikom i ima kvalitetniji lanac opreme - brže raste i ima bolje poslovne rezultate.

"U tom smjeru smo se i mi u Konzumu razvijali te implementirali brojne moderne tehnologije, kao što su specijalan layout skladišta, korištenje najnovije opreme unutar skladišta, radi maksimalne efikasnosti komisioniranja. Naravno primijenjujemo različita modificirana programska rješenja, kako bi se omogućilo što efikasnije poslovanje."

Cijelu emisiju "U fokusu" Media servisa na temu digitalne transformacije poslovanja poslušajte ovdje:

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam