Menu

Kako se izdavačka industrija u Hrvatskoj nosi s koronakrizom?

ZAGREB - Pandemija koronavirusa utjecala je na gospodarski i poduzetnički sektor diljem svijeta, a ni medijska industrija nije izuzeta. Istražili smo kako se medijski nakladnici i izdavači u Hrvatskoj nose s aktualnom koronakrizom.
Kava bez novina teško je zamisliva, no kada koronavirus zaključa kafiće i restorane, čitatelji ostaju uskraćeni za dnevna izdanja koja se godinama prate. Zato su neki odlučili doskočiti aktualnoj situaciji i svojoj su publici osigurali jednostavniji pristup informacijama. Hanza Media je svojim čitateljima ponudila jedinstvenu akciju 100 + 100, rekao je za Media servis glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić.

"Kako bismo omogućili užitak čitanja iz sigurnosti doma, po posebnoj cijeni, uz dostavu do kuće i ekskluzivni dar, jer im poklanjamo pristup svim našim digitalnim izdanjima. Naši čitatelji koji se pretplate na 100 dana na Jutarnji list, po cijeni od 6,5 kuna po primjerku, zauzvrat dobivaju mogućnost da listaju sva naša izdanja u paketu Hanza Medije, putem mobitela i računala, od Globusa, Auto kluba, Glorie, Slobodne Dalmacije, Sportskih novosti i svih naših magazina. To je jedinstvena prilika da se svi naši čitatelji upoznaju sa svim našim izdanjima".Bez obzira što je koronakriza utjecala na izdavačku industriju, uz razvoj digitalnih platformi, cilj je dugoročno održati tiskano izdanje, otkriva Ogurlić.

"Mi smo u svakom trenutku dostupni na svim našim digitalnim izdanjima i prilagodili smo se kao i svi izdavači u svijetu. Nastojimo biti što bliži s našim čitateljima i biti im što više dostupni, ali i otvoreni za sve informacije", zaključuje glavni urednik Jutarnjeg lista u razgovoru za Media servis. Jedna druga izdavačka grana, ona koja tiska udžbenike, krenula je s digitalizacijom još prije četiri godine. Koliko kod poslovali ispred vremena, korona je značajno utjecala i na njihov sektor, rekao nam je generalni direktor Profil Kletta Dalibor Greganić.

"Počeli smo razvijati svoje vlastite digitalno-obrazovne materijale, koje sada koristimo u online nastavi i koji su besplatno otvoreni za sve učenike i učitelje u RH. Naravno da ova pandemija traži najbolje od nas, tako da se i mi pokušavamo prilagoditi, ali da je teško, teško je".Iako godina nije gotova, pa se ozbiljne analize još ne mogu iznositi, brojke nisu tako loše, no posljedice ove krize sigurno će se osjećati još nekoliko godina, ističe naš sugovornik.

"Primjenjujući nove tehnike i mogućnosti koje nam otvora digitalizacija, zajedno s našim učenicima i učiteljima učimo kako pristupiti korištenju digitalnih materijala i kako iz toga izvuči maksimum u smislu postizdanja što jednostavnijih i lakših ishoda. Stoga, mislim da će to biti naša prednost".Kako god, sve generacije čitatelja, navikle su uzeti knjigu u ruke ili čitati novine uz najdraži napitak u kafiću. Nije jedan mobitel ili računalo, koliko god bili digitalizirani kao društvo, nije nam još pružio takvu vrstu navike.
nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam