Menu

Hrvatska pošta predstavlja novi vizualni identitet

ZAGREB - Hrvatska pošta od danas posluje s novim logotipom i vizualnim identitetom. Polazeći od metoda i načela suvremenog dizajna te iskustava velikih međunarodnih korporacija, stari logotip Hrvatske pošte je redizajniran i reduciran na osnovne forme, priopćili su iz Hrvatske pošte.
Ovaj pristup promjeni vizualnog identiteta tvrtke rezultirao je prepoznatljivim oblikom poštanskog roga koji oduvijek simbolizira poštansku djelatnost. Ujedno ostvaruje i novu asocijaciju koja je u skladu s vremenom u kojem živimo, a to je simbol geolokacijske oznake (engl. location pin).

U postupku novog brendiranja Hrvatske pošte sačuvane su razlikovne specifičnosti tvrtke poput boje i simbola, a logotip je istodobno osuvremenjen.

Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte: „Hrvatska pošta se u posljednjih nekoliko godina bitno promijenila. Ulažemo u ljude i poslovanje, okrećemo se brojnim digitalnim supstitutima poštanskih usluga, a razvijamo i nove. Modernizacija logotipa simbolički označava početak novog doba Hrvatske pošte. Nova pošta je vodeća logistička tvrtka s najmodernijim sortirnim centrom u ovom dijelu Europe. Pružamo suvremene, digitalne usluge, a u skladu sa Strategijom Pošta2022. fokusirani smo na temeljno poslovanje i digitalizaciju kao važnu filozofiju razvoja.“

„U postupku rebrandinga Hrvatske pošte željeli smo sačuvati sve razlikovne elemente brenda poput boje i karaktera znaka te mu istovremeno dati suvremen i novom digitalnom vremenu prikladniji oblik“, pojasnio je nagrađivani dizajner Boris Malešević, koji je autor novog logotipa. Hrvatska pošta već je dvije godine u velikom investicijskom ciklusu.

Najvažnije ulaganje, vrijedno 350 milijuna kuna, gradnja je novog sortirnog centra pokraj Velike Gorice. Preseljenje u najmodernije logističko središte u ovom dijelu Europe samo što nije počelo.

Završetak gradnje najveće kapitalne investicije u povijesti Hrvatske pošte pravi je trenutak za promjenu vizualnog identiteta tvrtke. S obzirom na veličinu i rasprostranjenost mreže od 1016 poštanskih ureda diljem Hrvatske, izmjena logotipa provodit će se kroz određeni vremenski period. U prvoj fazi novi će vizualni identitet biti primijenjen na najvećim i najfrekventnijim poštanskim uredima te na dijelu voznog parka, stoji u priopćenju Hrvatske pošte.

nazad na vrh
koprivnica     radio1     terezija     superradio     garešnica     novi radio     radio županja     radio zadar     metkovic     drava     drnis     djakovo     eurostar     imotski     kaj     labin     makarska     moslavina     novska     Ultra     sisak     trend_radio     novi_marof     radioval     nova gradiška     antena     sinj     orahovica     vukovar     bravo     biokovo     enter     city     happyfm     RovinjFM     RadioGospić     Kastav     Megamix     Gorski Kotar     http://www.radioploce.hr/     Brač     unidu     trogir     Extrafm     zelina     room     
koprivnica     radio1     terezija     superradio     garešnica     novi radio     radio županja     radio zadar     metkovic     drava     drnis     djakovo     eurostar     imotski     kaj     labin     makarska     moslavina     novska     Ultra     sisak     trend_radio     novi_marof     radioval     nova gradiška     antena     sinj     orahovica     vukovar     bravo     biokovo     enter     city     happyfm     RovinjFM     RadioGospić     Kastav     Megamix     Gorski Kotar     http://www.radioploce.hr/     Brač     unidu     trogir     Extrafm     zelina     room     
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam