Hrvatska pošta predstavlja novi vizualni identitet
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
U postupku novog brendiranja Hrvatske pošte sačuvane su razlikovne specifičnosti tvrtke poput boje i simbola, a logotip je istodobno osuvremenjen.
Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte: „Hrvatska pošta se u posljednjih nekoliko godina bitno promijenila. Ulažemo u ljude i poslovanje, okrećemo se brojnim digitalnim supstitutima poštanskih usluga, a razvijamo i nove. Modernizacija logotipa simbolički označava početak novog doba Hrvatske pošte. Nova pošta je vodeća logistička tvrtka s najmodernijim sortirnim centrom u ovom dijelu Europe. Pružamo suvremene, digitalne usluge, a u skladu sa Strategijom Pošta2022. fokusirani smo na temeljno poslovanje i digitalizaciju kao važnu filozofiju razvoja.“
„U postupku rebrandinga Hrvatske pošte željeli smo sačuvati sve razlikovne elemente brenda poput boje i karaktera znaka te mu istovremeno dati suvremen i novom digitalnom vremenu prikladniji oblik“, pojasnio je nagrađivani dizajner Boris Malešević, koji je autor novog logotipa. Hrvatska pošta već je dvije godine u velikom investicijskom ciklusu.
Najvažnije ulaganje, vrijedno 350 milijuna kuna, gradnja je novog sortirnog centra pokraj Velike Gorice. Preseljenje u najmodernije logističko središte u ovom dijelu Europe samo što nije počelo.
Završetak gradnje najveće kapitalne investicije u povijesti Hrvatske pošte pravi je trenutak za promjenu vizualnog identiteta tvrtke. S obzirom na veličinu i rasprostranjenost mreže od 1016 poštanskih ureda diljem Hrvatske, izmjena logotipa provodit će se kroz određeni vremenski period. U prvoj fazi novi će vizualni identitet biti primijenjen na najvećim i najfrekventnijim poštanskim uredima te na dijelu voznog parka, stoji u priopćenju Hrvatske pošte.