Hrvatski start up Make IT Easy investicijom od milijun i pol eura kreće u osvajanje europskog i američkog tržišta
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Nakon uspješne prve runde prikupljanja kapitala i razvoja mobilityONE, hrvatskog softvera za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija i pametnih gradova, hrvatski startup Make IT Easy investicijom od milijun i pol eura kreće u osvajanje europskog i američkog tržišta.
S ciljem da Hrvatska stane uz bok velikim svjetskim igračima u softverskoj industriji, ovaj hrvatski startup započeo je prikupljanje novih investicija, a danas je svoj plan za širenje u Europi i Americi predstavio i potencijalnim investitorima u prostorima Zagrebačke burze. Inspirirana činjenicom da na europskom i svjetskom tržištu ne postoji slično softversko rješenje koje na vrlo jednostavan način pomaže organizacijama i pametnim gradovima upravljati voznim parkovima, a pritom značajno štedjeti vrijeme, te smanjivati troškove i CO2 emisije, priča mobilityONE započela je 2019. godine, a od onda je u svega nekoliko mjeseci osvojila prve klijente sa kojima i danas uspješno surađuje uz brojne druge klijente iz Hrvatske, Njemačke i Austrije koji testiraju mobilityONE. Mladen Herceg, predsjednik uprave hrvatskog start-upa Make IT Easy, ne krije uzbuđenje i naglašava:„Make IT Easy otvara novi ciklus financiranja koja započinje danas na Funderbeam platformi za investiranje koju u regiji predstavlja Zagrebačka burza. Cilj nam je tijekom kampanje ukupno prikupiti 1.5 milijuna EURa, od čega smo 150-300.000 namijenili manjim i privatnim ulagačima na Funderbeamu kojima želimo zahvaliti na dosadašnjoj podršci. Time započinjemo novo poglavlje za naš mobilityONE koji će postati prvi hrvatski izvozni proizvod u domeni upravljanja mobilnom imovinom i resursima voznih parkova. Radi se o tržištu koje će do 2030. godine narasti na minimalno 30 milijardi dolara. Nakon nastupa na vodećim sajmovima mobilnosti u Europi, osvjedočili smo se da smo razvili unikatno rješenje koje će značajno doprinijeti tranziciji mobilnosti u kompanijama i pametnim gradovima, uštediti im resurse i vrijeme, poboljšati procese korištenja i održavanja vozila, te povećati transparentnost i smanjiti troškove i emisije CO2. Naša nova platforma već 3 mjeseca je u intenzivnom testiranju kod više kompanija u regiji i u Europi, s gotovo 100.000 vozila.“Poznati hrvatski rally vozač Juraj Šebalj po prvi puta ulazi u svijet investicija te će osim uloge brand ambasadora biti glavni investitor u mobilityONE koji ima target osvojiti tržište čija se vrijednost do 2030. predviđa na čak 30 milijardi dolara."Hrvatska start-up scena u strelovitom je rastu i posebno veseli što je ovo već drugo veliko prikupljanje investicija na Funderbeamu u manje od mjesec dana. U Hrvatskoj imamo niz izvoznih proizvoda koji mogu stajati uz bok velikim svjetskim igračima, kao i dobrih poslovnih ideja koje će tek ugledati svjetlo dana. Zato Funderbeam, kao globalna digitalna platforma, omogućava startupovima i biznisima u razvoju prikupljanje kapitala pod povoljnijim uvjetima od venture capitala i drugih oblika ulaganja. Funderbeam želi biti pouzdan partner hrvatske pameti i nova runda investicija za mobilityONE softver samo je još jedna potvrda da se krećemo u pravom smjeru", rekao je Ognjan Despot, direktor Funderbeama za srednju i istočnu Europu te podsjetio da su hrvatske tvrtke preko Funderbeama već prikupile više od šest milijuna eura ulaganja, dok su ukupna ulaganja preko Funderbeama veća od 50 milijuna eura.Direktor ITa i razvoja mobilityONE Damir Škrtić po prvi puta je investitorima javno prezentirao softver i dodao:„MobilityONE je jednostavan za korištenje. To je informacija koju dobivamo od naših testnih korisnika i to je ono što ja najvažnije za ovakve proizvode MobilityONE daje i ekološki pogled koji dobiva sve veću važnost - omogućena je kontrola emisije CO2 i svih elemenata koji na nju utječu. Svi potrebni podaci nalaze se na jednom mjestu - od registra vozila, aktivnosti i događaja na vozilima, pregleda korištenja do detaljne specifikacije troškova. mobilityONE zamjenjuje brojne excele i štedi živce i vrijeme. Uz to, vrijeme utrošeno na komunikaciju i koordinaciju će se značajno smanjiti.“.Vodeći investitor u Funderbeam kampanji i ambasador projekta mobilityONE Juraj Šebalj bio je vrlo slikovit:„Kao investitor, u startu sam se pitao: Što točno radi “ta aplikacija” u koju možeš investirati? Tko su ljudi koji stoje iza toga? Na koji način mobilityONE stiže na tržište? S obzirom da su sve što su obećali na ovoj prezentaciji i učinili rekao sam si: Kume, krcam se na ovaj vlak. To su stvari koje odlučiš u 3 ujutro.“ - rekao je Šebalj.Osim Juraja Šebalja, investiciju su predstavili i Ivana Gažić ispred Zagrebačke burze, Ognjan Despot iz Funderbeama SEE te Mladen Herceg, Marko Stojaković i Damir Škrtić iz mobilityONE.