Menu

Predstavljen novi Strateški plan za turizam, Staničić: Riječ je o novoj strategiji marketinga i promocije

OREBIĆ - Turistička sezona u punom je zamahu. Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić u Orebiću je održao koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Dubrovačko-neretvanske županije. Sastanku su, uz direktora Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije Julija Srgote prisustvovali i predstavnici 17 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije. Tijekom koordinacijskog sastanka predstavljen je novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine s čijom se primjenom kreće s obzirom da je Plan ovaj tjedan usvojen od strane Skupštine HTZ-a. Staničić tvrdi:

"Dakle, on je sada i službeno postao strateški dokument HTZ-a za čiju će implementaciju biti važna uloga sustava turističkih zajednica. Radi se o novoj strategiji i marketinga i promocije na ključnim emitivnim tržištima, o zaokretu u pravcu digitalizacije naših aktivnosti, o zaokretu u brendiranju Hrvatske kao turističke zemlje."

No što to znači za samu Dubrovačko-neretvansku županiju?

"To donosi da ćemo se repozicionirati na turističkim tržištima, da ćemo pokušati Hrvatsku brendirati kao turističku zemlju cjelogodišnjeg turizma, kvalitetnog, održivog turizma što se naslanja na nađu strategiju održivog razvoja turizma. Važno je i značajnije pozicioniranje ovog dijela Hrvatske koji je za Hrvatsku izuzetno važan."

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam