Menu

Vjeruju li potrošači reklamama koje čuju na radiju?

ZAGREB - Da bi reklama bila uspješna potrebno je zadovoljiti niz kriterija, a da vam potrošači vjeruju jedan je od najvažnijih. Stoga se postavlja ključno pitanje - na kojim platformama oglasi ulijevaju povjerenje? Odgovor smo potražili od Hrvoja Vukušića, direktora amm.-a i kreativnog konzultanta AMM Global Instituta.
Saznaj više...

Edukacija medijskih djelatnika – zanimljivi primjeri u svijetu

ZAGREB - UNESCO je još davne 1978. predvidio važnost edukacijskih programa za radijski medij i izdao knjigu naputaka i tehnika pomoću kojih treba obrazovati kreativce na radiju. Neke današnje primjere dobre prakse u svijetu predstavila nam je Anita Šulentić, prokuristica AMM Global Instituta i voditeljica AGI-jevih praktikuma.
Saznaj više...

Marić s ulagačima: Fokus je na budućnost i reformama

ZAGREB - Pod naslovom 'Konkurentnost nema alternativu' predstavljeno je novo izdanje Bijele knjige 2020. Udruženja stranih ulagača u Hrvatskoj. Novo izdarnje naglašava kako brzina odlučivanja i odvijanja investicijskih poslovnih procesa izravno pridonosi konkurentnosti, ubrzava razvoj, zaustavlja iseljavanje, stimulira povratak i privlači ljude koji idejama, kapitalom i produktivnošću mogu pridonijeti razvoju naše zemlje. Na predstavljanju je bio ministar financija Zdravko Marić koji se s vodećim ljudima Udruženja sastao i otkrio na što su se fokusirali:
Saznaj više...
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam