Menu

Počinje 16. Weekend Media Festival, Vejzović za MS: Očekuju nas govornici iz cijelog svijeta, ali i mnoštvo zabave

ZAGREB - Druga polovica rujna rezervirana je za 16. izdanje Weekend Media Festivala koje počinje danas u Rovinju i održava se do nedjelje. U godinama za nama, festival je privukao desetke tisuća posjetitelja, a više od dvije tisuće govornika dijelilo je s posjetiteljima svoje priče, uspjehe, ali i probleme. Što nas očekuje u idućim danima za Media servis je u ime organizatora pojasnila Nevena Rendeli Vejzović.

"Ova godina je uzbudljiva u svakom pogledu. Slogan nam je vikend promjene pa upravo tako je program i složen. Sve promjene koje mediji, ali i poslovni svijet proživljavaju u posljednje vrijeme, a one su uistinu bezbrojne - počevši samo od medija koji su se transformirali i pokušavaju uhvatiti korak s društvenim mrežama i drugim platformama."

Već smo spomenuli - ovogodišnje izdanje je 16. po redu stoga se postavlja pitanje - koja je tajna dugovječnosti?

"Meni se iskreno čini da je tajni recept u tri stvari. Druženje, pametni ljudi koje možemo slušati na predavanjima i panelima i treće naravno - zabava. To je bilo ključno svih ovih godina i mislim da će se tako nastaviti i dalje jer ne postoji takvo jedno mjesto koje okuplja regionalne, važne igrače iz medija i svi se opušteno međusobno druže."

Čak 200 govornika iz cijelog svijeta u 7 dvorana - to je ono što očekuje posjetitelje. Jedna od novosti je i festival posvećen ljudskim potencijalima.

"Ja bih izdvojila Davida Silvermana, kreativnog producenta Simpsonsa kojeg svi posjetitelji mogu slušati u petak, zatim Tanyju Golešić, porijeklom Hrvaticu, a trenutno predsjednicu uprave modne kompanije Mackage, a prije je bila u poznatom brendu Jimmy Cho. Tu je i Kishore Mahbubani, diplomat i singapurski sveučilišni profesor koji će govoriti o tome - je li Zapad već izgubio bitku?"

Vejzović ističe da je osim uspješnih priča, vrlo važno da se čuje i druga strana medalje:

"Posebno se veselim Pušioni 2.0 gdje poznati poduzetnici iz cijele regije pričaju o neuspjesima. Mislim da je ta kultura neuspjeha kod nas dosta zanemarena, a svi smo to prošli, tako da je uvijek zanimljivo čuti iz prve ruke koji su to bili njihovi neuspjesi koji su ih doveli do sadašnjeg uspjeha."

Svoje predavanje u petak ima i svjetski stručnjak za učinkovito audio oglašavanje i sonic-brendiranje Ralph Van Dijk. On je osnivač tvrtke Eardrum iz Londona koja je aktivna već 33 godine i do sada je najnagrađivanija audio agencija na svijetu, a 2006. godine proširio se i na Australiju.

"Ralph je uistinu veliki stručnjak u audio marketingu. On je jedan od onih koji tvrdi da ne postoji reklama koja ne može ići na radio, odnosno smatra da se svaka reklama može prilagoditi radiju bez obzira je li ona primjerice namijenjena televiziji. Mislim da će nam pokazati kako se to radi."

Za sve zainteresirane, Vejzović je pojasnila i gdje pratiti cjelokupni program:

"Ulaznice su još uvijek u prodaji, program počinje večeras i mogu se pronaći na našim web stranicama. Moći će se pratiti i na Telemach platformi, a kasnije i preko aplikacije Voyo, ali možda je najbolje zapravo doći u Rovinj i iskusiti to. Tu je i program zabave, sutra veliki koncert ima Grše, a u subotu nizozemski band My baby."

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam