Menu

Počeo je Weekend.16 - vikend najboljeg regionalnog festivala

ROVINJ - Odličnim partijem i nizom panela i predavanja u ispunjenim dvoranama stare rovinjske Tvornice duhana započelo je 16. izdanje najboljeg Weekenda u godini. Najveći regionalni festival industrije komunikacije, medija i poslovanja, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, ove godine okuplja 200-injak panelista i predavača, vodećih regionalnih i svjetskih stručnjaka. Petak obilježava red zabave, atraktivnih predavanja i panela uz aktualne teme i dinamične promjene u svim područjima kreativnog biznisa.
Saznaj više...

Počinje 16. Weekend Media Festival, Vejzović za MS: Očekuju nas govornici iz cijelog svijeta, ali i mnoštvo zabave

ZAGREB - Druga polovica rujna rezervirana je za 16. izdanje Weekend Media Festivala koje počinje danas u Rovinju i održava se do nedjelje. U godinama za nama, festival je privukao desetke tisuća posjetitelja, a više od dvije tisuće govornika dijelilo je s posjetiteljima svoje priče, uspjehe, ali i probleme. Što nas očekuje u idućim danima za Media servis je u ime organizatora pojasnila Nevena Rendeli Vejzović.
Saznaj više...

HTZ novom kampanjom potiče turiste da dožive domaću i održivu Hrvatsku

ZAGREB - Nakon pozitivnih promotivnih rezultata ostvarenih tijekom prve dvije sezone kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, Hrvatska turistička zajednica je, zajedno s partnerima, odlučila treću sezonu kampanje posvetiti održivosti i održivim načinima putovanja pa od tuda i novi naziv kampanje „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“. Aktivnosti u sklopu ove kampanje namijenjene domaćem tržištu provodit će se od sredine rujna do sredine studenoga. Više detalja saznajte u nastavku:
Saznaj više...

Predstavljeni su rezultati prvog istraživanja o percepciji umjetne inteligencije

ZAGREB - Predstavljeni su rezultati prvog istraživanja o percepciji umjetne inteligencije u Hrvatskoj ZAGREB - Umjetna inteligencija postala je naša svakodnevica. Ušla je u naše živote već odavno, a primijetili smo ju tek s puštanjem ChatGPT-ja u javnu upotrebu. Jesu li hrvatski građani spremni za umjetnu inteligenciju? Koja je razina poznavanja i korištenja umjetne inteligencije? Te kako hrvatska javnost uopće percipira umjetnu inteligenciju, samo su neka od pitanja postavljena u svrhu istraživanja o percepciji umjetne inteligencije u Hrvatskoj, kojeg su proveli EFFECTUS veleučilište, Hrvatska pošta i Alca Zagreb.
Saznaj više...
Pretplatite se na ovaj RSS feed
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam