Niko Pulić nakon sjajne karijere za MS: I u staračkim kolicima vozit ću utrke
- Napisao/la Damir Tabaković
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Niko Pulić ove je godine završio svoju bogatu karijeru. Leteći Konavljanin spada u velikane našeg automobilističkog sporta, a do uspona na vrh put je bio sve samo ne lagan.
Gospar Niko rođen je u Dubrovniku 1963. godine i već u najranijoj mladosti pokazivao je sklonosti prema brzinama, a 1981. počeo je njegov uspon. Svirajući bubnjeve zaradio je za svoj prvi automobil Fiat 850, kojeg je zamijenio za trkaćeg Fiću. Od Fiće do trostrukog europskog pobjednika na brdskim trkama (1999., 2000., 2001.) bilo je uspona i padova, ali Pulić nikad nije odustajao iako se borio s vrhunskim timovima i njihovim bogatim sponzorima.Prvu je utrku vozio iako nije imao vozačku dozvolu, a o svojoj bogatoj karijeri Niko Pulić je za Media servis na početku razgovora rekao:
"Inženjer Zlatko Kvočić, s kojim surađujem od 1992. godine, rekao mi je: Niko, svaki projekt počinje da bi propao. Tada mi je bilo to čudno, jer sam htio brzo jedno pa drugo i nisam to mogao razumjeti. Kad dođu neke godine onda shvatiš da je to stvarno tako, pa tako i karijera, ali ne da je propala već da dođe do kraj nakon 40 godina bavljenja ovim sportom", objasnio je na početku Niko Pulić.Osvajanje prvog Ina Delta Rallyja ostala je draga uspomena, ali tri puta zaredom biti europski prvak na brdu je ostvarenje koje je Pulića gurnulo među velikane ovog sporta.
"Vidio sam da ništa nisu bolji od nas, a tri naslova donijela su mi popularnost i nešto novo u životu. Za to sam morao stvarati novac jer nisam imao financijski pokrivene sezone. Kad podvučem crtu moj automobilistički uspjeh samo rezultatski bio je isključivo zato što sam imao svoj privatni novac i što sam znao kemijati”, rekao je Pulić, koji se trebao prošle godine oprostiti od automobilizma na WRC Croatia Rallyju, ali se ispriječio koronavirus. Bila je to jedna od najtežih njegovih utrka. Gadno je bilo, ali i tu je utrku pobijedio.
"Doživio sam to kao neki start i cilj, ušao sam u bolnicu, a moram iz nje i izaći. U susjednim sobama sam vidio kako iznose ljude svaki drugi dan. 51 dan nije malo biti u bolnici, a 46 dana imao sam cijevi u nosu”, objasnio je svoju traumu Pulić.Ipak, karijera je zapečaćena ove godine, a iako je kraj, Pulić kaže da nije to još definitivno.
"Mene je brdo stvorilo jer sam od tuda i krenuo i to je moja disciplina broj jedan. Vozit će još na par brda i onda je gotovo. Bit ću neki predvozač, neki šou program, ali isključivo ću se posvetiti novom klubu, autoklubu Konavle i mladima, te se i dalje baviti utrkama", rekao je.Zvuk motora i adrenalin važan je dio života trostrukog prvaka Europe na brdskim utrkama, a sam Niko Pulić ima plan i za one dane koji nas sve čekaju.
"Naravno da iz automobilizma neću izaći jer se toga ne mogu ostaviti. Ako završim u staračkim kolicima u nekom staračkom domu, ja ću se dalje utrkivati u tim kolicima", zaključio je duhovito Niko Pulić kratku retrospektivu svoje duge i uspješne karijere.
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)