Menu

Predsjednik HUOJ-a za MS: PR u Hrvatskoj nimalo ne zaostaje za zapadnim zemljama

ZAGREB - Od 30. studenoga do 2. prosinca održava se KOMferencija kojoj je glavna tema izvrsnost i uloga odnosa s javnošću u društveno poželjnim promjenama. Uoči splitskog izdanja KOMferencije u intervjuu Media servisa ugostili smo predsjednika Hrvatske udruge za odnose s javnošću Marija Aunedija Medeka koji nam je otkrio zašto uopće oragniziraju KOMferenciju više od 20 godina, kao i što su pripremili za ovu godinu. Komentirao je i superizbornu godinu kada ćemo komunikacijski biti bombardirani sa svih strana, kao i tko se od političara najbolje služi društvenim mrežama.

KOMferencija je godišnje okupljanje PR-ovaca u Hrvatskoj koje će se nakon 20 godina ponovno održati u Splitu, a prilika je to za razmjenu znanja, uočavanje novih trendova u industriji, ali i druženje, kaže nam Aunedi Medek.

​‘‘Naša struka po našem skromnom mišljenju postaje sve važna i sve relevantnija u vremenu kojem živimo, a živimo u vremenu hipermedijatizacije, hiperglobalizacije gdje je je svaki čovjek postao mediji sa svojim profilima na društvenim mrežama i zapravo nam je noseća tema konferencije - istina. Danas živimo u vremenima fake newsa i nastojat ćemo u ta tri dana propitivati na koji način se danas treba komunicirati, koja je uloga nas komunikatora u tom nekom procesu‘‘.

Aundei Medek je zadovoljan odazivom iz sve četiri targetirane zemlje - iz Hrvatske, Srbije, Slovenije i BIH, a iduće godine se nada proširiti na Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju. Ove godine su pripremili 30-ak različitih sadržaja, panela, predavanja i radionica, dodijelit će i regionalnu stručnu nagradu The Award, a u svemu su ih podržali financijski i logistički Grad Split i Splitsko-dalmatinska županija.

‘‘Tu bih svakako izdvojio gospodina Matta Cartera iz Londona koji je jedan od možda top stručnjaka u Velikoj Britaniji pa i u Europi u odnosima s javnošću. On će nam govoriti nešto o korporativnoj svrsi. Na neki način nastavimo raditi i omage gradu Splitu u kojemu nismo bili 20 godina. Imat ćemo PR-ičigin, to je određena inačica Pričigina, poznatog splitskog festivala pričanja priča, gdje ćemo pokušati zamoliti novinare da ispričaju najsmješnije i najbizarnije priče koje su čuli od nas PR-ovaca‘‘.

Na programu je i tema ‘Političari na društvenim mrežama‘ što je iznimno aktualna tema uoči superizborne godine kada će svaki političar iskoristiti maksimum u komunikacijskom smislu pa tako i sve što mu pružaju društvene mreže, ali i AI, no nažalost bit ćemo izloženi i raznim lažnim vijestima.

‘‘Mislimo da će se tražiti svaki mogući resurs u sljedećoj godini za brojne političare koji će biti akteri ovih izbora, a komunikacija na društvenim mrežama je postala izuzetno važna‘‘.

Upitali smo ga i tko se po njemu od političara ističe kada su u pitanju društvene mreže pa je izdvojio srbijanskog predsjednika Aleksandra Vučića koji je postao glavna vijest kada je otvorio TikTok profil.

‘‘Odlično komunicira. Mi znamo da on ima savjetnika kojeg jako skupo plaća i nije to možda najsretniji primjer zbog drugih objektivnih okolnosti koje se tamo događaju na političkoj sceni. Međutim način na koji onu spušta političku poruku na razini razumijevanja građana je zapravo rekao bih odličan primjer kako se to treba raditi. A kod nas uvijek smo prije spominjali pokojnoga gradonačelnika Milana Bandića. Svi oni koji imaju malo populizma u sebi, koji mogu nekako približiti poruke ili narativ građanima su oni za koje ćemo mi reći da uspiiešnije komuniciraju‘‘.

Što se tiče novih trenodva u svijetu PR-a, predsjednik HUOJ-a kaže da je Hrvatska malo tržište, ali da pratimo trendove, možda i uspješnije od nekih razvijenijih zemalja.

‘‘Mogu se pohvaliti i s ponosom reći da danas industrija kod nas u Hrvatskoj nimali ne zaostaje za zapadom. Uz Udrugu, imamo novi etički kodeks, kako se ljudi ponašaju i rade, koja je razina kvalitete... Čak bih se usudio reći da smo od nekih susjednih zapadnih zemalja možda i bolji‘‘.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam