Menu

Hrvatska lutrija i Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu pomažu Petrinji

ZAGREB - U inovativnoj akciji za pomoć Petrinji, Hrvatska Lutrija i Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, uspjeli su spojiti 20 osoba iz javnog života, ljubitelje kazališta i hit predstavu Revizor. Kampanjom pod nazivom "Kazalište sa srcem" prikupljat će se novac za popravak bronhoskopa i kupnju EKG aparata za potrebe Specijalne bolnice za kronične bolesti u Petrinji. Svi ljubitelji kazališta od…
Saznaj više...

AER: Izazovi na putu ostvarivanja šest ciljeva

ZAGREB - Udruženje europskih radija (AER) u sljedećim mjesecima i godinama uložit će dodatne napore u provedbi svog četverogodišnjeg plana očuvanja budućnosti radijske industrije, a koji uključuje šest osnovnih ciljeva. Koja su im konkretna pitanja u fokusu, otkrio nam je član Izvršnog odbora AER-a i kreativni konzultant AMM Global Instituta Luka Đurić.
Saznaj više...

Istraživanje: Oglašivači povećavaju budžete za radio jer su sve svjesniji njegove snage

ZAGREB - Percepcija o snazi radija sustiže stvarnost. Prema novom istraživanju Ebiquityja, radio je jedna od najboljih platformi oglašivačima za oporavak od recesije. Izvještaj ‘Re-Evaluating Media for Recovery’ otkriva i da su oglašivači odlučili povećati budžete za radio u ovoj godini, a na istraživanje se osvrnuo direktor amm.-a i kreativni konzultant AGI-ja Hrvoje Vukušić.
Saznaj više...

INA i Grad Zagreb surađuju na uvođenju vodika u javni gradski prijevoz

ZAGREB - INA i Grad Zagreb potpisom Sporazuma o zajedničkoj suradnji formalizirali su partnerski odnos koji traje od 2018. godine na projektu uvođenja vodika kao ekološki prihvatljivog goriva za čista i energetski učinkovita vozila u prometnom sektoru na području Grada Zagreba te poticanju razvoja tržišta vodika u RH. Cilj Grada Zagreba je prebaciti 20 % vozila u javnom gradskom prijevozu…
Saznaj više...

Video sadržaji narodnog na YouTubeu dosežu milijunske preglede

ZAGREB - Najjača radijska platforma u zemlji - narodni, poznata je i po svojoj video produkciji. Jedan od kanala na kojem plasira takav sadržaj je YouTube, a pregledi im se broje u milijunima. Koliko im je taj kanal komunikacije s publikom važan i zašto, ispričao nam je direktor narodnog i kreativni konzultant AMM Global Instituta Katijan Knok.
Saznaj više...
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam