Menu

Pobjednik kampanje terrapije 2.0 „Glasaj za Zemlju!“ je KULER: kvartovsko rješenje koje doprinosi smanjenju bacanja hrane

KORPIVNICA - Povodom obilježavanja Dana planeta Zemlje, na Sveučilištu Sjever u Koprivnici je otvorena izložba radova i proglašeni su pobjednici kampanje terrapija 2.0. u kojoj su studenti Medijskog dizajna predstavili svoje ideje za fiktivnu političku kampanju. Projekti su se bavili sljedećim temama: smanjivanje bacanja hrane, zaštita šuma, distribuirane solarne elektrane, hladni krovovi, biciklistička infrastruktura i dijeljenje vozila ili carpooling.
Saznaj više...

Na danima komunikacija dvije nagrade za TZGZ

ZAGREB - Na nedavno održanim Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su nagrade hrvatske komunikacijske industrije. Među više od 160 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene su statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja, a Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) osvojila je čak dvije nagrade. Priopćenje prenosimo u cijelosti:
Saznaj više...
Pretplatite se na ovaj RSS feed
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam