Menu

Hrvatska pošta predstavlja novi vizualni identitet

ZAGREB - Hrvatska pošta od danas posluje s novim logotipom i vizualnim identitetom. Polazeći od metoda i načela suvremenog dizajna te iskustava velikih međunarodnih korporacija, stari logotip Hrvatske pošte je redizajniran i reduciran na osnovne forme, priopćili su iz Hrvatske pošte.
Ovaj pristup promjeni vizualnog identiteta tvrtke rezultirao je prepoznatljivim oblikom poštanskog roga koji oduvijek simbolizira poštansku djelatnost. Ujedno ostvaruje i novu asocijaciju koja je u skladu s vremenom u kojem živimo, a to je simbol geolokacijske oznake (engl. location pin).

U postupku novog brendiranja Hrvatske pošte sačuvane su razlikovne specifičnosti tvrtke poput boje i simbola, a logotip je istodobno osuvremenjen.

Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte: „Hrvatska pošta se u posljednjih nekoliko godina bitno promijenila. Ulažemo u ljude i poslovanje, okrećemo se brojnim digitalnim supstitutima poštanskih usluga, a razvijamo i nove. Modernizacija logotipa simbolički označava početak novog doba Hrvatske pošte. Nova pošta je vodeća logistička tvrtka s najmodernijim sortirnim centrom u ovom dijelu Europe. Pružamo suvremene, digitalne usluge, a u skladu sa Strategijom Pošta2022. fokusirani smo na temeljno poslovanje i digitalizaciju kao važnu filozofiju razvoja.“

„U postupku rebrandinga Hrvatske pošte željeli smo sačuvati sve razlikovne elemente brenda poput boje i karaktera znaka te mu istovremeno dati suvremen i novom digitalnom vremenu prikladniji oblik“, pojasnio je nagrađivani dizajner Boris Malešević, koji je autor novog logotipa. Hrvatska pošta već je dvije godine u velikom investicijskom ciklusu.

Najvažnije ulaganje, vrijedno 350 milijuna kuna, gradnja je novog sortirnog centra pokraj Velike Gorice. Preseljenje u najmodernije logističko središte u ovom dijelu Europe samo što nije počelo.

Završetak gradnje najveće kapitalne investicije u povijesti Hrvatske pošte pravi je trenutak za promjenu vizualnog identiteta tvrtke. S obzirom na veličinu i rasprostranjenost mreže od 1016 poštanskih ureda diljem Hrvatske, izmjena logotipa provodit će se kroz određeni vremenski period. U prvoj fazi novi će vizualni identitet biti primijenjen na najvećim i najfrekventnijim poštanskim uredima te na dijelu voznog parka, stoji u priopćenju Hrvatske pošte.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam