Jurić-Kaćunić o ulogama radija: ‘Ritam života je brz, radio ga prati’
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Unatoč sve većim mogućnostima, radio je i dalje dominantni komercijalni audio format. Jedan od razloga za takav razvoj situacije je i taj što radio ide ruku pod ruku s modernim načinom života, i to ne samo tehnološki.
Predsjednik Uprave AGI-ja Ivan Jurić-Kaćunić ističe da radijski medij prati ljude kroz život i odgovara na njihove potrebe.Svijet je postao vrlo bučno i ubrzano mjesto, a svi trebamo predah i neko svoje utočište. Omiljena radijska postaja s biranom glazbom po našem ukusu to nam može pružiti. Može blokirati vanjski svijet i dati nam vrijeme da ponovno napunimo baterije.S druge strane, održava našu vezu s vanjskim svijetom.Povezuje nas s drugima, prije svega sa zajednicom u kojoj živimo, s kojom dijelimo iste probleme. Zanimaju nas slične teme, a najviše ono što izravno može utjecati na naše živote. Pravovremenim, sažetim i jasnim informacijama radijski medij daje svojim slušateljima sve što trebaju znati tijekom dana. Ritam života danas je iznimno brz, ali radio ga prati, napominje Jurić-Kaćunić.Live radio je jedinstven i po tome što nudi ljudski glas, društvo, a što je posebno važno u ovim uvjetima pandemije. I kad se fizički distanciramo jedni od drugih, postoje ljudi koji su uvijek dobrodošli u naš dom, a to su omiljeni radijski DJ-evi, široj javnosti poznatiji kao voditelji. Svakodnevno druženje uživo vodi do gotovo prijateljskog odnosa. Podsjeća da je radio, unatoč svim tehnološkim iskoracima, sačuvao toplinu i prisnost.U kontekstu aktualne situacije s pandemijom koronavirusa, ali i općenito u svakodnevnom životu, treba istaknuti još jednu bitnu funkciju radija, a to je da zabavlja. Štoviše, istraživanje je potvrdilo da značajno popravlja raspoloženje. Rezultati studije nisu iznenadili vodeće svjetske stručnjake za elektroničke medije poput profesora s bostonskog koledža Michaela C. Keitha koji je tada komentirao da se sama ideja slušanja radija temelji na potrebi za druženjem i uživanjem.Na kraju, ali ništa manje važno, radio širi glazbene horizonte. Upoznaje slušatelje s novim pjesmama, a nekada i s onima starijeg datuma koje su im promaknule.Zbog svih svojih uloga koje uspješno obavlja radio je najslušaniji komercijalni audio format, zaključuje predsjednik Uprave AGI-ja Ivan Jurić-Kaćunić.