Knok otkriva kako osvojiti publiku u top radijskom terminu
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Radio se pali s prvim zrakama sunca. U tom trenutku diljem zemlje zasvira narodni, od Iloka do Prevlake dan se započinje uz njihov Jutarnji klub. Direktor radija koji te sluša i kreativni konzultant AGI-ja Katijan Knok, kao stručnjak za programske strategije, prava je osoba za razgovor o osvajanja publike u tom radijskom terminu.
‘Jutarnji klub narodnog spoj je najbolje domaće glazbe, originalnog contenta, a ključan je i personality ljudi za radijskim mikrofonima. Pazi se na svaki detalj, ali bez kemije u studiju nema uspjeha. Ekipa koja čini jutarnji show mora kliknuti i tek onda stvari dolaze na svoje mjesto. U njihovoj interakciji nastaju originalni sadržaji koji privlače pažnju publike, a osim onog unaprijed kreiranog, bitan je i content of the moment koji nastaje spontano’, objašnjava Knok.Ekipu njihovog Jutarnjeg kluba čine DJ-evi Hrvoje Kečkeš i Marko Bratoš, lanjski dobitnici Večernjakove ruže kao radijske osobe godine. Kako su s Ružom u ruci istaknuli, neopjevani junak njihove jutarnje priče je producentica Dora Srdar. Ona je u međuvremenu propjevala, a kad se njih troje spoji nastaje, između ostalog, i sadržaj u video koji možete pogledati ovdje.‘Radijski profesionalci znaju da je prvih nekoliko sekundi ključno da se ‘ulovi’ pažnja slušatelja koji je od ranog jutra već zauzet priprema za fakultet, razvoženjem djece u vrtić, planiranjem dana. Content mora biti maksimalno urednički i produkcijski izbrušen’, objašnjava Knok.Ono što je odlično prošlo jučer, ne smije se ponavljati sutra.‘Show treba stalno razvijati. Redovito se analizira odrađeno i traži način kako biti još bolji, ali i dalje svoj. Ne bojimo se testirati nove ideje ni u tom elitnom terminu što je pretpostavka očuvanja svježine. Svaki dan je novi početak i novo dokazivanje’, kaže Knok i apostrofira da je polazišna točka svakog uspješnog showa slušatelj.‘Znamo tko nas sluša i koje su njegove ili njezine potrebe u kojem dijelu dana. Ujutro je naš zadatak da svoju publiku oboružamo dobrom voljom i svim neophodnim informacijama koje im trebaju, ali i onima koje ih zanimaju. Cjelokupni content, njegova duljina i način plasiranja - sve je podređeno slušatelju’, poručuje direktor narodnog.