Menu

Knok otkriva kako osvojiti publiku u top radijskom terminu

ZAGREB - Radio se pali s prvim zrakama sunca. U tom trenutku diljem zemlje zasvira narodni, od Iloka do Prevlake dan se započinje uz njihov Jutarnji klub. Direktor radija koji te sluša i kreativni konzultant AGI-ja Katijan Knok, kao stručnjak za programske strategije, prava je osoba za razgovor o osvajanja publike u tom radijskom terminu.
‘Jutarnji klub narodnog spoj je najbolje domaće glazbe, originalnog contenta, a ključan je i personality ljudi za radijskim mikrofonima. Pazi se na svaki detalj, ali bez kemije u studiju nema uspjeha. Ekipa koja čini jutarnji show mora kliknuti i tek onda stvari dolaze na svoje mjesto. U njihovoj interakciji nastaju originalni sadržaji koji privlače pažnju publike, a osim onog unaprijed kreiranog, bitan je i content of the moment koji nastaje spontano’, objašnjava Knok.

Ekipu njihovog Jutarnjeg kluba čine DJ-evi Hrvoje Kečkeš i Marko Bratoš, lanjski dobitnici Večernjakove ruže kao radijske osobe godine. Kako su s Ružom u ruci istaknuli, neopjevani junak njihove jutarnje priče je producentica Dora Srdar. Ona je u međuvremenu propjevala, a kad se njih troje spoji nastaje, između ostalog, i sadržaj u video koji možete pogledati ovdje.

‘Radijski profesionalci znaju da je prvih nekoliko sekundi ključno da se ‘ulovi’ pažnja slušatelja koji je od ranog jutra već zauzet priprema za fakultet, razvoženjem djece u vrtić, planiranjem dana. Content mora biti maksimalno urednički i produkcijski izbrušen’, objašnjava Knok.

Ono što je odlično prošlo jučer, ne smije se ponavljati sutra.

‘Show treba stalno razvijati. Redovito se analizira odrađeno i traži način kako biti još bolji, ali i dalje svoj. Ne bojimo se testirati nove ideje ni u tom elitnom terminu što je pretpostavka očuvanja svježine. Svaki dan je novi početak i novo dokazivanje’, kaže Knok i apostrofira da je polazišna točka svakog uspješnog showa slušatelj.

​‘Znamo tko nas sluša i koje su njegove ili njezine potrebe u kojem dijelu dana. Ujutro je naš zadatak da svoju publiku oboružamo dobrom voljom i svim neophodnim informacijama koje im trebaju, ali i onima koje ih zanimaju. Cjelokupni content, njegova duljina i način plasiranja - sve je podređeno slušatelju’, poručuje direktor narodnog.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam