Mashup Tjedna Entera Zagreb – svjetski, a naše
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Prepoznatljivi brend Entera Zagreb je njihov Mashup Tjedna. O te dvije minute vrlo atraktivnog medijskog sadržaja razgovarali smo s direktorom Entera i kreativnim konzultantom AMM Global Instituta Darijem Antunovićem.
Svaki slušatelj Entera Zagreb zna da se u te dvije minute krije prava glazbena poslastica.‘Mashup je odlična kreativna forma koju na Enteru izvode naše mlade glazbene snage koje kombiniraju top svjetske hitove i ponekad neku svoju stvar. Mnoge od njih tada prvi put imamo priliku vidjeti u novom svjetlu, a pokazalo se da je to i našim slušateljima jako zanimljivo’, kaže Antunović, dok na njihovom YouTube kanalu pregledavamo snimke Mashupova Tjedna. Hitove Billie Eilish, Justina Biebera, Calvina Harrisa, Rihanne, Lady Gage, Ariane Grande i drugih svjetskih zvijezda pjevali su Albina, Mia Dimšić, Zsa Zsa, Matija Cvek, Marko Kutlić, Nika Turković… Sve njih, osim u eteru, sluša se i gleda na digitalnim Enterovim kanalima.Mashup Filipa Rudana, kada je za podlogu izabrao Aviciijevu ‘Hey Brother’ i na nju obradio tada aktualne hitove Davida Guette, Selene Gomez, grupe OneRepublic i drugih, na YouTubeu je pogledan više od 100 tisuća puta.‘Baš nedavno nam je gostovala Mia Dimšić koja je napravila odličan posao. Feedback nam stiže gotovo trenutačno jer s našim slušateljima stalno komuniciramo putem Whatsappa i društvenih mreža, a Mia ih je užarila.’ Ovaj kreativan način izražavanja naših mladih pjevača sad već godinama plijeni pažnju publike u okviru Enterovog Mashup Tjedna i prometnuo se u jedan od naših zaštitnih znakova. Zadovoljstvo mi je što smo na ovaj način pružili i podršku mnogim mladim pjevačima u začecima njihovih karijera, a to ćemo činiti i dalje’, poručuje Antunović.