Menu

Farmaceutskoj industriji radijsko oglašavanje sve privlačnije – evo zašto

ZAGREB - Jeste li u posljednje vrijeme primijetili više radijskih oglasa bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani? Farmaceutska industrija uvjerila se u moć radijskog oglašavanja. Budžeti farmaceutskih kompanija imaju sve veći udio radija u media mixu.
‘Po tom pitanju pratimo trendove u svijetu. Oglašavanje na audio platformama opravdalo je njihova ulaganja pa farmacija izdvaja sve više za taj oblik promocije. Pandemija je sve dodatno pogurala, a dobra iskustva koja vežu farmaciju i radio jamstvo su i kvalitetne buduće suradnje’, navodi direktor amm.-a i kreativni konzultant AMM Global Instituta Hrvoje Vukušić i kaže kako nema boljeg argumenta za to od konkretnih rezultata u rukama.

‘Kako raste interes farmaceutskih kompanija za radijskim oglašavanjem raspolažemo i sve većim brojem studija koje pokazuju što im radio može isporučiti - povećava svijest o brendu, povećava prometu na webu i u konačnici prodaju općenito. Pokazalo se i da se putem radija mogu uspješno lansirati novi proizvodi.’

Oglašavanje bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani, kaže, aktualno je tijekom cijele godine.

‘U hladnijem dijelu godine naglasak je na lijekovima ili dodacima prehrani koji se koriste kod prehlada ili gripe, koju smo ove godine preskočili, a potražnju je diktirala pandemija. Sada i tijekom ljeta naglasak je na, primjerice, alergijama, sredstvima za sunčanje i opet dodacima prehrani sukladno godišnjem dobu. U zadnje vrijeme primjećujemo trend oglašavanja probiotika.’

Radio i farmaceutska industrija idu uspješno ruku pod ruku, očigledno će ispričati još mnoge uspješne priče.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam