Menu

Nakon koronapauze ponovno se održava PRO PR konferencija

ZAGREB - 18. po redu PRO PR konferencija održava se ove godine od 1. do 4. lipnja u Sloveniji. Riječ je o međunarodnoj konferenciji posvećenoj odnosima s javnošću, koja se nakon kratke koronapauze i ove godine održava pod motom Networking in motion.
Svi posjetitelji imat će priliku sudjelovati na ukupno 18 predavanja, četiri radionice i jednom panelu. Na konferenciji će sudjelovati i 17 regionalnih medijskih partnera. Fokus ovogodišnje PRO PR konferencije je na znanju, jednostavnosti i pristupačnosti.

"Ova konferencija bit će najradosnija do sada", poručuje organizator Danijel Koletić za Media servis. Ističe da se nakon tri godine pandemije ponovno otvara mogućnost povezivanja ljudi i rješavanja komunikacijskih problema.

"Očekujem novu razmjenu znanja i povezivanja, to je bit PRO PR konferencije i to je i naš moto, povezivanje u pokretu. Jedini smo koji putujemo regijom i svake godine smo u drugoj državi i u drugom gradu".

Veliki broj PR agencija u Hrvatskoj se u vrijeme pandemije susreo s brojnim izazovima, neke su nažalost morale staviti "ključ u bravu". No, ima i onih koje su narasle i proširile svoje poslovanje, poručuje Koletić koji smatra da se stanje na tom tržištu mijenja na bolje. Pozvao je i političare i struku da razmisle o važnosti odnosa s javnošću.

"Jedino što bi svi naši političari trebali sjesti u školske klupe, ali ne samo oni, već i struka, da razumiju ulogu i važnost PR-a. Svi govore o transparentnosti, a bez transparetnog komuniciranja, ne možemo ni govoriti o tome."

Na posljednjoj PRO PR konferenciji prije pandemije Richard Linning, nezavisni konzultant iz Engleske, poručio je da bi ljudi općenito trebali napustiti društvene mreže i digitalni svijet te se ponovno uključiti u razgovore.

"Mi, ljudi iz odnosa s javnošću, moramo usvojiti pristup "buđenja". Moramo se probuditi, shvatiti što se događa u svijetu i prilagoditi se tome."

Uz nove tehnologije i brz tempo života, inovacije nisu strani pojam ni u odnosima s javnošću. U današnjem glasnom, prenatrpanom svijetu, jako je teško doprijeti do publike, a čak i da se u tom naumu uspije, publika ne želi slušati. Svetlana Stavreva, vrsna PR-ovka iz Londonu na 17. PRO PR konferenciji istaknula je da je važno upoznati svoju publiku.

"Jedna od glavnih promjena, uspoređujući sadašnjost i budućnost, je da vjerojatno ne bismo više trebali ciljati na naslovnicu novina koja će doprijeti do svakoga, nego bismo trebali biti usmjereniji i selektivniji u smisli kako ćemo i s kime komunicirati."

Stručnjak za odnose s javnošću iz Japana Takashi Inoue 2019. godine na istoj konferenciji je konstatirao da je svijet u kaotičnoj situaciji i da trebamo njegovati jasnu i preciznu komunikaciju.

"To znači da okruženi raznim vjerama, jezicima i kulturama, trebat imati tehnološke vještine odnosa s javnošću. Odnosi s javnošću moraju biti upravljanje odnosima."

PRO PR je jedina međunarodna konferencija u regiji, koja tradicionalno dodijeljuje Globe Awards nagrade. Program nagrađivanja je specifičan, a nagrada u fokus stavlja pojedinca, a ne projekt, zaključno poručuje organizator Danijel Koletić.

 "Ljudi su ključ svega, to razumijemo. Nalazimo se u vremenu velikih promjena, tako i PRO PR Globe Awards veliča ljude. Ne smijemo nikada zaboraviti ljude, unatoč tehnologijama".

Ovogodišnja 18. PRO PR konferencija održat će se u prirodnoj oazi Terme Olimia u mjestu Podčetrtek u Sloveniji.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam