5. Dani medijske pismenosti: Djeca i mladi žele više obrazovanja iz tog područja
- Napisao/la
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Projekt 5. Dani medijske pismenosti ove se godine održava pod sloganom "Misli svojom glavom u medijskom labirintu". Ove godine održano je više od 500 događanja u 155 gradova diljem Hrvatske, s više od 30.000 sudionika. Pritom su građani dobili priliku obrazovati se u području medijske pismenosti. Tim povodom provedeno je i jedno istraživanje, a rezultati kažu da djeca i mladi žele više medijskog obrazovanja u školama.
Za ministra znanosti i obrazovanja Radovana Fuchsa dileme nema - medijska pismenost je projekt od iznimne važnosti za sve građane, ne samo za one najmlađe.
"Očito da i mi u obrazovnom sustavu moramo prionuti tome da učenike poučimo kako i na koji način da usvoje onu informaciju koja će im trebati za donošenje pravog suda i stavova u budućnosti u životu."Pritom je iskoristio priliku kako bi najavio što sve čeka obrazovni ustav u budućem razdoblju.
"Ono od čega očekujemo jako puno je cjelodnevna nastava. U procesu smo reformiranja predškole, osnovne škole, a i visoke škole. Upravo u onom dijelu koji se odnosi na osnovnu školu povećat će se značajno broj aktivnih sati učenika u školama i tu će se osloboditi prostor za povećanje nekih satova."Ovogodišnja tema 5. Dana medijske pismenosti - Misli svojom glavom u medijskom labirintu, najbolje oslikava današnje vrijeme tehnološkog napretka koji je donio i puno dobrih promjena, smatra ministrica kulture i medija Nina Obuljen Koržinek.
"S druge strane nas je zaista doveo u svojevrsni labirint u kojem je odraslima, mladima i djeci teško naći put, razaznati istinu od neistine, informaciju od dezinformacije, afirmativan od malignog saržaja."Da interes za medijsko obrazovanje itekako postoji, pokazuju i brojna događanja koja su održana ove godine, naglašava zamjenik predsjednika Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović.
"Više nego ikada građanima su potrebna znanja koja će im pomoći da u mnoštvu informacija kojima su okruženi prepoznaju one važne i potrebne, zaštite se od dezinformacija i razviju jedan kritički zdravi odmak od medija."Mrežno nasilje, seksualizirani sadržaji ili ovisnost o internetu neki su od problema koji brinu roditelje i učenike, rezultati su to istraživanja koje je za UNICEF i Agenciju za elektroničke medije proveo Ipsos. Predstojnica Ureda za Hrvatsku Regina Castillo:
"Drago mi je vidjeti da je istraživanje pokazalo da su mladi ljudi svjesni važnosti medija i da 80% njih želi više medijske pismenosti u školskom kurikulumu. Zato mi, kao UNICEF želimo iskoristiti priliku i ohrabriti Ministarstvo znanosti i obrazovanja da uključi nastavne materijale nastale u sklopu Dana medijske pismenosti u školski kurikulum."Dani medijske pismenosti se provode u organizaciji Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)