HTZ u sklopu EI u Krakowu predstavio novosti turističke ponude "Hrvatska - bliža nego ikada"
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
KRAKOW - Dok se u Krakowu održavaju Europske igre, Hrvatska turistička zajednica je u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba i Predstavništvom HTZ-a u Poljskoj predstavila novosti hrvatske turističke ponude pod nazivom „Hrvatska - bliža nego ikada“. I dok se u sklopu Europskih igara hrvatski sportaši bore za najsjajnija odličja, koja će svima u Hrvatskoj donijeti emociju, krovna turistička organizacija nudi inspiraciju za putovanja.
Vrhunski turizam i vrhunski sport našli su se na jednom mjestu i to je dobitna kombinacija, poručio je iz Krakowa direktor marketinga Hrvatskog olimpijskog odbora Ranko Ćetković koji se osvrnuo na promociju hrvatske turističke ponude kroz prizmu sporta.
"Kombinacija hrvatskog turizma uz najbolje hrvatske sportaše je najbolja promocija koja se može napraviti za hrvatski turizam"."Sportaši su najbolji ambasadori turizma, a Hrvatska je idealna destinacija za brojna natjecanja, treninge i izlete", poručuje voditeljica Odjela za Globalni PR HTZ-a Lucijana Jerković:
"To zauzima jedan dio godine koji nije nužno u špici sezone, pa je u pitanju cjelogodišnji turizam. Što se tiče većih manifestacija, imali smo priliku biti domaćini i rukometnih prvenstava. Za to vrijeme se vidi porast u broju noćenja i drugačiji profil gostiju, gdje je to motiv dolaska"."Prepoznatljivost Hrvatske kao destinacije kroz sport i sportaše raste, što je itekako bilo vidljivo nakon velikih nogometnih uspjeha na natjecanjima i nakon Rusije i nakon Katra", ističe Jerković.
"Čim povećaš vidljivost jedne destinacije kroz sport i sportaše, onda ljudi imaju tendenciju željeti vidjeti. Velikoj promociji doprinijeli su i organizirani dočeci diljem Hrvatske, ta slika je definitivno preuzeta u svijet, mediji su to preuzeli i to su naši krajnji potrošači konzumirali, koji su željni gosti Hrvatske".Poljaci navijaju za Hrvatsku nogometnu reprezentaciju. Jako vole Hrvatsku, gdje se osjećaju kao kod kuće, a i s tog tržišta se svake godine vidi rast u broju dolazaka i noćenja, poručila je direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj Malgorzata Kowalska.
"Dolaze ne samo zbog sunca i mora, iako je to glavni motiv dolazaka, ali i zbog kulturne i prirodne baštine, kao i eno-gastronomske ponude. Nadamo se da će Poljaci i ove godine doći u velikom broju u Hrvatsku te da će provesti svoj odmor na hrvatskoj obali".Poljaci u Hrvatskoj dolaze vlastitim automobilom, njih čak 70 posto, ali imaju mogućnost doći i zrakoplovom. Već nekoliko godina svakodnevno voze izravne linije za Zagreb, no iz Poljske se može doći zrakom i iz do Dubrovnika, Splita te Zadra.
"Radimo na tome da pokažemo i premium ponudu Hrvatske, da dođu gosti iz Poljske veće platežne moći, jer ih ima. Želimo pokazati da se može dobiti takav vid ponude u Hrvatskoj".Želja HTZ-a je da kroz Europske igre kao svojevrsni festival sporta približi Hrvatsku s njezinim atrakcijama i vrijednostima poljskim ljubiteljima putovanja. U Krakowu je stoga Poljacima Hrvatska na dohvat ruke za vrijeme trajanja Europskih igara koje završavaju 2. srpnja.
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)