Menu

Stručnjaci na konferenciji MAKK u Zagrebu otkrili i kako "Napuniti Arenu"

ZAGREB - Međunarodna autorska kreativna konferencija, MAKK, dvodnevno mjesto susreta hrvatske kulturne i kreativne industrije, održava se u Zagrebu, a okuplja stručnjake iz svijeta glazbe, medija i tehnologija. Jedan od panela današnjeg susreta bila je i diskusija s temom "Napuniti Arenu" na kojoj su stručnjaci razgovarali o razlozima zbog kojih izvođači pune poznatu zagrebačku koncertnu dvoranu. Na panelu su sudjelovali regionalna direktorica agencije Charm music Sara Gigante, radijski poduzetnik Ivan Jurić-Kaćunić, tekstopisac i skladatelj Dragan Brajović Braja i glazbenici Željko Bebek te Husein Hasanefendić Hus. Iz perspektive organizatora, Gigante i Jurić Kaćunić istaknuli su što je potrebno da bi glazbenici napunili Arenu.

"Bez dobrog izvođača ne možemo početi. Naravno, kvaliteta je na prvome mjestu, ali trebaju se pratiti trendovi za svaku zemlju i koji su žanrovi više popularni u tom području. Bitni su žanrovi, period jer ponekad i doba godine utječe puno, i pravi grad.

"Prvo i osnovno je sadržaj, to su i izvođač i ono što izvođač izvodi, bez toga nema ništa. Drugo su investicije, u sadržaj i njegovu promociju. I treće je da sve mora biti okrunjeno kvalitetom."

"Slučajni uspjesi ne mogu se ponoviti", naglasio je tekstopisac i skladatelj Dragan Brajović Braja i pritom istaknuo vlastito mišljenje o načinu popunjavanja Arene koje proizlazi, kako je dodao, iz njegove perspektive "inženjera", a ne umjetnika.

"Mora postojati sustav. Moraš znati po što si krenuo i kaok ćeš do toga stići. Kad nešto znaš i ciljaš onda znaš i ponoviti. I to nikad nije samo do pjesama. Karizmatičnost samog izvođača je nešto bez čega se ne može jer nije "kome je rečeno, nego kome je suđeno."

Razloge punjenja Arene iz svoje perspektive su podijelili i poznati glazbenici, pokretač Parnog valjka, Husein Hasanefendić Hus s četiri odsvirane Arene i Željko Bebek, koji je u Areni nedavno proslavio 50 godina karijere. Ove glazbene legende na hrvatskoj i regionalnoj sceni već desetljećima oduševljavaju staru, ali i novu publiku, a s okupljenima su podijelili svoja iskustva iz prve ruke.

"Moja iskustva su uložiti 100 tisuća eura i molite Boga da ljudi kupe karte. Mislim da je to minimalno za ozbiljnu propagandu i produkciju. Mislim da je bitan i sadržaj pjesme, a i ako ljudi znaju da će čuti 20 pjesama koje znaju i koje su poznate i popularne. Mladi bendovi imaju ozbiljan put do arena."

"Kad izabereš najbolje, dobro se pripremiš, dobru organizaciju napraviš, pogodiš pravi trenutak jer nekad ne valja jučer, a nekad sutra, mora baš danas biti. Samo se treba truditi i potrajati. Tu nema velikog recepta, osim dobre pjesme."
nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam