Menu

Započeo Telemach Cube School Esport League - gaming turnir za učenike srednjih škola

ZAGREB - Startom prve faze turnira započeo je Telemach Cube School Esport League, gaming turnir namijenjen učenicima srednjih škola. S dugoročnim ciljem promoviranja odgovornog igranja i uvođenja esporta u srednje škole kao izvannastavne aktivnosti, projekt koji su prije dvije godine u svojoj školi pokrenuli učenici Srednje škole Zvane Črnje Rovinj u međuvremenu je izrastao u državno esport natjecanje u kojem sudjeluju čak 32 srednje škole diljem Hrvatske.
“Živimo u modernom dobu u kojem je tehnologija neizostavni dio naše svakodnevice, pa samim time igra i veliku ulogu u životima djece i mladih. Svjesni smo izazova koje ona donosi i upravo iz tog razloga nastojimo osigurati znanja i alate koji će im omogućiti da tehnologiju koriste na siguran i odgovoran način. Ponosni smo što smo imali priliku uključiti se u projekt i na taj način omogućiti mladim generacijama da kroz socijalnu interakciju i sudjelovanje u natjecanju istražuju svijet esporta, razvijaju nove digitalne vještine i znanja, ali i osjećaj zajedništva i pripadnosti, održavajući pritom ravnotežu između virtualnog i stvarnog svijeta“, izjavila je Ana Milićević, izvršna direktorica Sektora marketinških komunikacija Telemacha.

Ovogodišnji turnir odvija se u tri faze. Prva je grupna u kojoj sudjeluju sve prijavljene ekipe, nakon čega 12 najboljih ulazi u playoff fazu planiranu u travnju. I dok će se prve dvije faze projekta igrati online, dvodnevna velika završnica natjecanja održat će se 10. i 11. svibnja u Hall of Gameu, prvoj gaming areni u Hrvatskoj, kada će jedna od četiri najbolje natjecateljske ekipe odnijeti pobjedu. „Projekt Telemach CUBE School Esport League nije samo natjecanje, već i platforma za učenje i razvoj vještina na način koji je učenicima razumljiv i prihvatljiv. Konačni cilj projekta je omogućiti svima koji to žele da se esportom mogu baviti i u školi, bez obzira na njihov materijalni status ili geolokaciju.

Širenje ovakvih inicijativa i promicanju esporta u školskom okruženju smatramo ključnim za razvijanje kompetencija novih generacija te smo ponosni što našim stručnim znanjem i iskustvom možemo pridonijeti daljnjem organiziranju i vođenju turnira, pružajući podršku i mentorstvo učenicima koji sudjeluju“, izjavio je Marko Matijević, direktor Hall of Gamea.

Esport u školama potiče inkluziju i raznolikost, a školske zajednice igraju važnu ulogu i u upoznavanju učenika s gaming industrijom, jednom od najbrže rastućih u svijetu, koja otvara brojne prilike za poslove budućnosti. Nastavnica strukovnih predmeta tehničarima za računalstvo u Srednjoj školi Zvane Črnje Rovinj, Monika Marković Šurlina, ujedno i voditeljica te mentorica Telemach CUBE SEL projekta, iznimno je ponosna na sve učenike koji sudjeluju, a posebno na zdravu atmosferu koja vlada:

„Natjecanje u video igrama učenike poučava vještinama poput strateškog razmišljanja, timskog rada, komunikacije i rješavanja problema. Smatram da je u cijeloj priči zapravo važna socijalna komponenta i umrežavanje učenika diljem Hrvatske. Posebno me veseli što učenici pokazuju poštovanje jedni prema drugima ali i prema suparničkim timovima, bez obzira na ishod igre. Čak i u porazu, svima nam je važno sportsko ponašanje i fair play.“

Telemach već dugi niz godina nastoji biti inicijator pozitivnih promjena kako bi novim generacijama pružio pravedniju sadašnjost te jednake prilike za buduće uspjehe. Tako projektom „Revolucija digitalne pismenosti“ koji za cilj ima osposobiti buduće generacije vještinama potrebnima za nadolazeće tehnologije, mladima omogućava pristup najnovijim tehnologijama i alatima zahvaljujući kojima imaju priliku razvijati digitalne vještine i kompetencije u području znanosti, tehnologije, inženjeringa i matematike (STEM). S druge strane, kompanija se zalaže za stvaranje zdravih navika kroz rekreaciju, socijalizaciju i zdravo natjecanje u sportu.

Osim što je dugogodišnji sponzor Sportskih igre mladih, najveće amaterske sportske manifestacije u Europi, Telemach snažno podržava i razvoj hrvatskog amaterskog i profesionalnog sporta pa je podrška Telemach CUBE SEL natjecanju koji spaja sport i razvoj digitalnih vještina bio sljedeći logičan korak. Time je Telemach još jednom potvrdio svoju predanost izgradnji društva u kojem svi imaju jednake prilike i koje je u konačnici zdravije, uspješnije i sretnije.

Partneri ovogodišnjeg projekta su Hall of Game gaming arena i Telemach koji im, uz cjelokupnu podršku, svojom 10 Giga optičkom mrežom najnovije generacije, osigurava najmoderniju infrastrukturu potrebnu za igranje završnice.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam