HTZ sudjeluje na najvećem turističkom sajmu u Francuskoj IFTM TOP RESA
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
PARIZ - Hrvatska turistička zajednica sudjeluje na najvećem i najznačajnijem poslovnom turističkomsajmu u Francuskoj IFTM TOP RESA koji se od 17. do 19. rujna održava u Parizu. Tim povodompredstavljena je cjelokupna domaća turistička ponuda, a sve s ciljem snažne promocije našezemlje kao sigurne i atraktivne destinacije, kako za odmorišna putovanja, tako i za poslovniturizam. Ovogodišnje izdanje sajma okupilo je više od 200 predstavnika destinacija, 1700turističkih brendova te 34 000 profesionalaca iz sektora turizma sa svih strana svijeta. Više u priopćenju koje prenosimo u cijelosti.
„Nikad veći interes Francuza za Hrvatsku, između ostalog, potvrđuju ostvareni rezultati udosadašnjem dijelu godine, odnosno više od pola milijuna dolazaka i gotovo dva milijunanoćenja Francuza u našoj zemlji, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 4 postou dolascima i 5 posto u noćenjima. Porastu francuskih turista svakako su pridonijele novedirektne zračne linije iz Francuske prema Hrvatskoj, a ne treba zaboraviti ni da su upravofrancuski turisti među našim najbrojnijim gostima u pred i posezoni“, izjavila je DanijelaMihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, dodavši da Hrvatska francuskimturistima nikad nije bila dostupnija i atraktivnija.Uz Hrvatsku turističku zajednicu i njezino Predstavništvo u Francuskoj na sajmu sepredstavlja i šest hrvatskih suizlagača među kojima su turističke zajednice Dubrovačkoneretvanske i Šibensko-kninske županije, turističke zajednice gradova Zagreb i Dubrovnik, NPPlitvička jezera i Croatia Airlines. Za brojne agente, novinare, blogere i travel influencereorganiziran je i koktel dobrodošlice tijekom kojega je naglasak stavljen na raznolikostvinorodnih regija kroz degustaciju vrhunskih hrvatskih vina. Tijekom ove trodnevne poslovnemanifestacije, predviđeni su brojni susreti s turističkim agentima, organizatorima putovanja izračnim kompanijama među kojima su Transavia, Air France, Volotea i drugi.Dodajmo kako je osim sudjelovanjem na IFTM-u, rujanska sajamska turistička promocija uFrancuskoj zaokružena predstavljanjem na jednom od najznačajnijih međunarodnihdogađanja u toj zemlji, a riječ je o Pure Meetings & Events koji se početkom ovoga tjednaodržao u atraktivnom prostoru Pavillon Daulphine u Parizu. Na tom poslovnom događanjupredstavilo se više od 150 izlagača te 250 specijaliziranih MICE agenata i kupaca.