Menu

Anita Šulentić otvorila nam je vrata popularnih NEWS i DJ praktikuma, zavirite

ZAGREB - Na adresu AMM Global Instituta dolaze brojni upiti mladih ljudi zainteresiranih za DJ i NEWS praktikume koji su u kratkom roku postali iznimno popularni, a mi smo odlučili provjeriti zašto je tome tako. Prokuristica AGI-ja i jedna od voditeljica praktikuma Anita Šulentić otvorila nam je nedavno vrata iza kojih su se polaznici pripremali za radijske karijere pa vam…
Saznaj više...

Living Room Acoustic narodnog – evo zašto se o toj emisiji priča

ZAGREB - Live nastupi najvećih hrvatskih pjevačkih zvijezda koje svaki put obrade i jednu pjesmu kolega, plus njihovi zanimljivi intervjui elementi su emisije koja privlači milijune ljudi. O Living Room Acousticu se priča, a mi smo o njoj pričali s direktorom narodnog i kreativnim konzultantom AMM Global Instituta Katijanom Knokom.
Saznaj više...

HUP očekuje uključenje u proces izrade Nacionalnog plana za oporavak

ZAGREB - Na jučerašnjoj tematskoj Sjednici Gospodarsko-socijalnog vijeća prezentirana je još jedna verzija nacrta Nacionalnog plana za oporavak i otpornost, a predstavnici HUP-a napominju da se opet ne radi o potpunoj verziji tog strateškog dokumenta i očekuju uključenje u njegovu izradu, stoji u priopćenju HUP-a koje prenosimo u cijelosti:
Saznaj više...

Peruško: Fortenova prodala Ledo za 615 milijuna eura

ZAGREB - Fortenova grupa prodala je Ledo tvrtki Nomad Foods Limited za 615 milijuna eura. po zaključenju kupoprodajnog ugovora Nomad Foods će postati vlasnikom Poslovne grupe zamrznute hrane koja se sastoji od društava Ledo plus, Ledo Čitluk i Frikom te nekoliko manjih povezanih društava.
Saznaj više...

‘Alociranje samo 10% budgeta s drugih platformi na radio zapanjujuće povećava doseg kampanje’

ZAGREB - Već smo pisali o tome kako je moć radija kao oglašivačkog kanala sve prepoznatija i kako sve češće pronalazi svoje mjesto u media mixu, što pokazuju istraživanja i iskustva. Što to konkretno donosi klijentima? Između ostalog, značajno, pa i drastično povećanje dosega za isti budget, odgovara Hrvoje Vukušić, direktor agencije amm. i kreativni konzultant AMM Global Instituta.
Saznaj više...
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam