Menu

Istraživanje Mastercarda: Ljudi diljem svijeta žele proširiti svoje vidike, opustiti se od svakodnevnice te brinuti o sebi

ZAGREB - "Pandemija nas je natjerala da redefiniramo svoja očekivanja, i sve više od iskustava očekujemo dugotrajan pozitivan utjecaj na život", pokazalo je istraživanje Mastercarda. Između ostalog, ključni rezultati pokazali su kako 77% ispitanika tvrdi da preferiraju iskustva koja im omogućuju da nauče nešto novo, gotovo polovica kaže kako više cijeni vrijeme u kojem nisu pred raznim uređajima, pogotovo aktivnosti na otvorenom, a 64% se slaže da im briga o sebi pomaže u povezivanju s drugima. Priopćenje i rezultate istraživanja prenosimo u cijelosti:

"Rezultati istraživanja Mastercard Priceless Experience Examiner otkrivaju nam da smo prepoznali vrijednost rada na sebi te smo spremni uložiti vrijeme i energiju u iskustva koja ostavljaju dugotrajan osjećaj ispunjenja i zadovoljstva. Ispitanici preferiraju doživljaje koje dijele s obitelji i prijateljima (81%) te žele posjetiti nova mjesta kako bi mogli vidjeti i raditi nešto potpuno drugačije (71%). Također, otvoreni su prema utjecajima novih kultura (66%) i žele učiti nešto novo (77%). Dijeljenje trenutaka s ljudima do kojih im je stalno ispitanici su prepoznali kao najvažniju karakteristiku koja čini iskustva „neprocjenjivim“.

„Već dugo vremena Mastercard je prepoznat kao brand koji povezuje ljude i njihove strasti“, rekao je Raja Rajamannar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard. „Pandemija je potaknula ljude da preispitaju što žele od iskustava, a brendove da osmisle nove načine na koje će stvarati ta iskustva. Uvidi poput ovih iz novog istraživanja Priceless® Experience Examiner pomažu nam da shvatimo što je potrošačima danas najznačajnije i kakva im iskustva možemo pružiti kako bismo im pomogli stvoriti trenutke i uspomene koji su uistinu neprocjenjivi.“

Pandemija nas je naučila da dajemo prednost vlastitoj dobrobiti kako bismo se bolje povezali s drugima Tijekom pandemije više smo se fokusirali na dobrobit koju nam pruža tehnologija (22%), odmor i ravnotežu (29%) i umirujuće aktivnosti (30%). Više posvećivanja sebi navelo nas je da prednost dajemo mentalnom (85%), emocionalnom (83%) i fizičkom blagostanju (83%), a sve kako bismo pronašli energiju za povezivanje s drugima.

Žudimo za odmorom od svakodnevnih pritisaka, želimo se povezati sa svijetom oko sebe i onima do kojih nam je stalo Što smo više vremena provodili kod kuće, to smo se više oslanjali na tehnologiju kako bismo ostali povezani s poslom, obitelji i prijateljima. Sada smo se spremni ponovno usredotočiti na opuštanje, kroz razne zabavne aktivnosti i to najčešće u prirodi. Gotovo polovica ispitanika složila se da je važno provoditi vrijeme bez ometanja bilo kojeg uređaja. Zapravo, upitani o aktivnostima koje preferiraju raditi dok su isključeni, isticali su aktivnosti na otvorenom.

Globalno, natprosječno (indeks 100) nas interesira korištenje prirode i otvorenih prostora za bijeg od svakodnevnog života, preferiramo kratka putovanja automobilom (indeks 175), fizičko vježbanje (138), posjet udaljenim i zabačenim mjestima (138) te kampiranje i planinarenje (125). Iskustva su uistinu neprocjenjiva kad ih dijelimo s drugima Druženje i kvalitetno provođenje vremena s voljenima prioritet su ispitanika - gotovo ih je tri četvrtine izjavilo da se zaista trude vrijeme s prijateljima i obitelji provesti kvalitetno, a ono što to iskustvo čini neprocjenjivim jest upravo mogućnost povezivanja s ljudima do kojih im je stalo. Ispitanici definiraju kvalitetno vrijeme kao ono provedeno s ljudima do kojih im je stalo (60%) i vrijeme kada rade nešto što ih zanima (40%). Čak 62% ljudi na globalnoj razini preferira inkluzivna iskustva koja uključuju različite skupine ljudi (68% ispitanika generacije Z i 67% milenijalaca), a 41% kaže da je za njih ključno to da se mogu osjećati prihvaćeno i vjerno sebi kada kvalitetno provode vrijeme s drugima.

„Nakon godinu dana ograničenja, potrošači imaju veću potrebu za iskustvima koja se pamte i koja se mogu dijeliti“, rekao je Wayne Levings, predsjednik, Kantar Global. „U postpandemijskom vremenu ne očekujemo da će potrošači tražiti mnoštvo iskustava, već da će odabirati ona koja im donose dugotrajan pozitivan utjecaj na život - doživljaje koje neće zaboraviti i koje mogu proživjeti kroz priče, osobni rast ili utjecaj na zajednicu“. Mastercard koristi sva ova saznanja kako bi ljudima pružio nova iskustva koja ih povezuju s njihovim strastima, usrećuju ih, mijenjaju, a možda čak mijenjaju i svijet oko njih.

Iskustva upravo poput ovih mogu se pronaći na Mastercardovoj iskustvenoj platformi Priceless.com: iskusite virtualnu turu biciklom s Marcelom Gutirrezom, ugostite virtualni program Aro Ha Wellness Retreat u svom domu, pridružite se nekadašnjoj glumačkoj postavi mjuzikla Hamilton na virtualnom okupljanju, proslavite Dan planeta Zemlje virtualnim obilaskom muzeja Thyssen-Bornemisze uz vodstvo fizičara Javiera Santaolalle, uputite se na virtualan obilazak Aquatike, slatkovodnog akvarija u Karlovcu, osvježite svoj dom i ured uz dizajnericu Mirjanu Mikulec, pogledajte kako u pekarnici Bread Club pripremaju kruh od prirodnog kvasca i zlevanku, udahnite starom namještaju novi život uz Mariju Stjepanović, usavrši svoje DJ vještine uz najpoznatiju hrvatsku DJ-icu i producenticu.

Insolate O istraživanju: Istraživanje koje je u ime Mastercard Global Foresights, Insights and Analytics proveo Kantar u prosincu 2020. godine. Metodologija istraživanja: 20-minutna online anketa na bazi od 17.895 potrošača u 18 zemalja i pet regija širom svijeta (NAM, EUR, LAC, MEA, Australija), 1.000 završenih anketa po zemlji, opća populacija, starost 18+.

O kompaniji Mastercard Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je globalna tehnološka kompanija u platnoj industriji. Naša misija je povezati te osnažiti digitalnu ekonomiju od koje svi imaju koristi, a to postižemo razvojem inovacija koje transakcije čine sigurnim, jednostavnim, pametnim te lako dostupnim.

Stalnim unaprjeđenjem sigurnosnih, inovativnih proizvoda i usluga, Mastercard pomaže pojedincima, financijskim institucijama, javnoj upravi i poslovnim subjektima da ostvare svoj potpuni potencijal. Naša strast glavni je pokretač procesa kako unutar, tako i izvan kompanije. Vizija kompanije koja djeluje u više od 210 zemalja jest stvaranje održivog svijeta u kojem su neprocjenjive mogućnosti dostupne svakom čovjeku.

Platforma Priceless (www.priceless.com) Mastercardovo je iskustveno odredište osmišljeno kako bi nadahnulo ljude i omogućilo im ekskluzivne trenutke u kojima jačaju odnose s obitelji i prijateljima, šire svoje horizonte i obogaćuju njihove živote. Mjesto je to fizičkih i digitalnih iskustva u putovanjima, glazbi i zabavi, kulinarstvu, wellnessu, umjetnosti i kulturi, sport i još mnogo toga.

Kreirano isključivo za korisnike Mastercard kartica, njegova jedinstvena multikulturna ponuda pokriva preko 40 odredišta, dostupna je iz više od 90 zemalja, i pruža mogućnost darivanja iskustava, ulaska u nagradne igre i sudjelovanje u posebnim aukcijama u korist važnih ciljeva, kao i pristup najboljem uredničkom sadržaju.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam