Menu

HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“

ZAGREB - Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinu naziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije. Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska. Više u priopćenju koje prenosimo u cijelosti.

„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge. Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.

nazad na vrh
koprivnica     radio1     terezija     superradio     garešnica     novi radio     radio županja     radio zadar     metkovic     drava     drnis     djakovo     eurostar     imotski     kaj     labin     makarska     moslavina     novska     Ultra     sisak     trend_radio     novi_marof     radioval     nova gradiška     antena     sinj     orahovica     vukovar     bravo     biokovo     enter     city     happyfm     RovinjFM     RadioGospić     Kastav     Megamix     Gorski Kotar     http://www.radioploce.hr/     Brač     unidu     trogir     Extrafm     zelina     room     
koprivnica     radio1     terezija     superradio     garešnica     novi radio     radio županja     radio zadar     metkovic     drava     drnis     djakovo     eurostar     imotski     kaj     labin     makarska     moslavina     novska     Ultra     sisak     trend_radio     novi_marof     radioval     nova gradiška     antena     sinj     orahovica     vukovar     bravo     biokovo     enter     city     happyfm     RovinjFM     RadioGospić     Kastav     Megamix     Gorski Kotar     http://www.radioploce.hr/     Brač     unidu     trogir     Extrafm     zelina     room     
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam