Menu

[AUDIO] Peranić i Levak za MS: Black Friday je prilika za vlasnike trgovina da privuku nove kupce

ZAGREB - Pred nama je posljednji petak u studenom, poznat i kao Black Friday, odnosno 'crni petak', a zadnjih godina taj se dan pretvorio u 'crni tjedan' pa i 'crni mjesec'. Vrijeme je to kada građani mogu kupiti razne proizvode na popustu. No, jesu li ti popusti stvarno isplativi, varaju li nas reklame, kako dobro isplaniran marketing utječe na percepciju građana, ali i možemo li se pripremiti za shopping - u Intervjuu Media servisa otkrili su stručnjak za digitalni marketing David Peranić i stručnjak za psihologiju marketinga Roberto Levak.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam