[AUDIO] Peranić i Levak za MS: Black Friday je prilika za vlasnike trgovina da privuku nove kupce
- Napisao/la Kristina Bubnjević
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Pred nama je posljednji petak u studenom, poznat i kao Black Friday, odnosno 'crni petak', a zadnjih godina taj se dan pretvorio u 'crni tjedan' pa i 'crni mjesec'. Vrijeme je to kada građani mogu kupiti razne proizvode na popustu. No, jesu li ti popusti stvarno isplativi, varaju li nas reklame, kako dobro isplaniran marketing utječe na percepciju građana, ali i možemo li se pripremiti za shopping - u Intervjuu Media servisa otkrili su stručnjak za digitalni marketing David Peranić i stručnjak za psihologiju marketinga Roberto Levak.
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Ostale vijesti: Kristina Bubnjević
- Peranić i Levak za MS: Za Black Friday treba kupovati kod provjerenih trgovaca, popusti su u prosjeku 27%
- Peranić i Levak za MS: Za Black Friday treba kupovati kod provjerenih trgovaca, popusti su u prosjeku 27%
- Organizatorice Festivala empatije za MS: Govorit ćemo o gubitku iz više pozicija, otvarati neugodne teme