Menu

Jurić-Kaćunić o ulogama radija: ‘Ritam života je brz, radio ga prati’

ZAGREB - Unatoč sve većim mogućnostima, radio je i dalje dominantni komercijalni audio format. Jedan od razloga za takav razvoj situacije je i taj što radio ide ruku pod ruku s modernim načinom života, i to ne samo tehnološki.
Predsjednik Uprave AGI-ja Ivan Jurić-Kaćunić ističe da radijski medij prati ljude kroz život i odgovara na njihove potrebe.

Svijet je postao vrlo bučno i ubrzano mjesto, a svi trebamo predah i neko svoje utočište. Omiljena radijska postaja s biranom glazbom po našem ukusu to nam može pružiti. Može blokirati vanjski svijet i dati nam vrijeme da ponovno napunimo baterije.

S druge strane, održava našu vezu s vanjskim svijetom.

Povezuje nas s drugima, prije svega sa zajednicom u kojoj živimo, s kojom dijelimo iste probleme. Zanimaju nas slične teme, a najviše ono što izravno može utjecati na naše živote. Pravovremenim, sažetim i jasnim informacijama radijski medij daje svojim slušateljima sve što trebaju znati tijekom dana. Ritam života danas je iznimno brz, ali radio ga prati, napominje Jurić-Kaćunić.

Live radio je jedinstven i po tome što nudi ljudski glas, društvo, a što je posebno važno u ovim uvjetima pandemije. I kad se fizički distanciramo jedni od drugih, postoje ljudi koji su uvijek dobrodošli u naš dom, a to su omiljeni radijski DJ-evi, široj javnosti poznatiji kao voditelji. Svakodnevno druženje uživo vodi do gotovo prijateljskog odnosa. Podsjeća da je radio, unatoč svim tehnološkim iskoracima, sačuvao toplinu i prisnost.

U kontekstu aktualne situacije s pandemijom koronavirusa, ali i općenito u svakodnevnom životu, treba istaknuti još jednu bitnu funkciju radija, a to je da zabavlja. Štoviše, istraživanje je potvrdilo da značajno popravlja raspoloženje. Rezultati studije nisu iznenadili vodeće svjetske stručnjake za elektroničke medije poput profesora s bostonskog koledža Michaela C. Keitha koji je tada komentirao da se sama ideja slušanja radija temelji na potrebi za druženjem i uživanjem.

Na kraju, ali ništa manje važno, radio širi glazbene horizonte. Upoznaje slušatelje s novim pjesmama, a nekada i s onima starijeg datuma koje su im promaknule.

Zbog svih svojih uloga koje uspješno obavlja radio je najslušaniji komercijalni audio format, zaključuje predsjednik Uprave AGI-ja Ivan Jurić-Kaćunić.

nazad na vrh
koprivnica     radio1     terezija     superradio     garešnica     novi radio     radio županja     radio zadar     metkovic     drava     drnis     djakovo     eurostar     imotski     kaj     labin     makarska     moslavina     novska     Ultra     sisak     trend_radio     novi_marof     radioval     nova gradiška     antena     sinj     orahovica     vukovar     bravo     biokovo     enter     city     happyfm     RovinjFM     RadioGospić     Kastav     Megamix     Gorski Kotar     http://www.radioploce.hr/     Brač     unidu     trogir     Extrafm     zelina     room     
koprivnica     radio1     terezija     superradio     garešnica     novi radio     radio županja     radio zadar     metkovic     drava     drnis     djakovo     eurostar     imotski     kaj     labin     makarska     moslavina     novska     Ultra     sisak     trend_radio     novi_marof     radioval     nova gradiška     antena     sinj     orahovica     vukovar     bravo     biokovo     enter     city     happyfm     RovinjFM     RadioGospić     Kastav     Megamix     Gorski Kotar     http://www.radioploce.hr/     Brač     unidu     trogir     Extrafm     zelina     room