Jurić-Kaćunić o asovima u rukavu radijskih lidera
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
Jasno je i iz ovoga da radio u Hrvatskoj nije okrznula pojava glazbenih streaming servisa. Komercijalni radio ostao je snažan u cijeloj Europi i tjedno dopire do 85 posto građana.
Ipak, to sve ne znači da izazova nema. Radijske lideri kontinuirano prate sve promjene na tržištu, privlače nove generacije, prate njihove navike. Po tom pitanju radijska industrija i u Hrvatskoj napravila je čitav niz iskoraka kako bi uvijek bili pri ruci svom slušatelju i dali mu veći izbor – što će i kada slušati.
Publika, primjerice, na raspolaganju ima mogućnosti staviti omiljenu radijsku postaju u džep putem aplikacije, a s druge strane širi se i ponuda. Tako poznate komercijalne radijske postaje nude online i nekoliko svojih glazbenih kanala, a slušatelj odabire jedan prema svojim trenutnim preferencijama.
S druge strane, radio je puno više od glazbe, bez obzira što je ona glavni razlog slušanja pojedinog radija. Prema vrsti glazbe biramo radio, ali njegova ‘osobnost’, njegova priča, njegova korisnost čini nas vjernim obožavateljem.
I upravo je to glavna razlika između radija i glazbenih streaming servisa. Radio je savršeni miks glazbe, zabave i informacije. On će omiljenim pjesmama slušateljima popraviti dan, kreativnim sadržajem ih zabaviti, ali i brzo i sažeto ih obavijestiti o svim važnim informacijama koje trebaju znati. Slušatelji, prije svega, moraju raspolagati informacijama koje se tiču baš njih, koje im pomažu donositi neke svakodnevne, ali i životne odluke.
Stoga je za budućnost radija, osim praćenja navika publike, odnosno načina na koji žele konzumirati radijski medij, iznimno važno osigurati kreativan i kvalitetan sadržaj kojim će relaksirati, zabaviti, educirati i informirati slušatelja – sve na jednom mjestu i u pravom omjeru.