Jurić-Kaćunić otvorio temu nemogućnosti pristupa medija izvorima financiranja HBOR-a
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
‘Medijska industrija, radio, televizija, tisak, je sastavni i neizostavni dio kreativne, a kreativna industrija je motor oporavka. Ona je svugdje u svijetu propulzivni dio ukupnog gospodarstva neke zemlje. Možemo napraviti iskorak, ali trebamo iste uvjete koji postoje u Europi, ništa drugo. Oni nisu stranci, oni su naši sugrađani u Europskoj uniji’, poručio je Jurić-Kaćunić. O istoj temi progovorila je i Ana Hanžeković, direktorica HANZA Medija.
‘Ne samo u Europi, u svijetu nema zemlje u kojoj medije ne podržava njihova banka za obnovu i razvoj. To je veliki problem, puno bi nam pomoglo da je HBOR netko tko nam pomaže, bez obzira bismo li išli preko drugih banaka.’
U zaključnom govoru na prvom CROATIA MEDIA CONGRESSU ministrica kulture i medija Nina Obuljen Koržinek osvrnula se na pitanje izvora sredstava za kreativnu i kulturnu industriju. ‘Moram osigurati ovoj industriji pristup izvorima financiranja koje imaju drugi poduzetnici u Republici Hrvatskoj.’ Prema njihovim procjenama ova grana industrije imala je između pet i pol i šest posto zaposlenih u Hrvatskoj.
Na CONGRESSU koji je okupio čelne ljude ključnih komercijalnih medijskih kuća, ministricu kulture i medija, državnog tajnika u Ministarstvu kulture i medija i ravnatelja Agencije za elektroničke medije, zaključeno je da je izmjenama ZEM-a napravljen korak u dobrome smjeru, ali su lideri medijske industrije ukazali na problematičnost nekih odredbi kao što su kvota neovisne hrvatske produkcije i visoke kazne izdavačima za komentare čitatelja.
Prvi CROATIA MEDIA CONGRESS organizirao je AMM GLOBAL INSTITUT čiji je osnivač Ivan Jurić-Kaćunić.