Multimedijalna interaktivnost radija: ‘Cilj je biti unique’
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Radio za slušatelje odavno nije samo ‘kutija’ na kojoj slušaju omiljenu postaju, već multimedijalna platforma koja omogućuje, pa i zahtjeva interaktivnost. U dvosmjernoj, kontinuiranoj komunikaciji posebno zapažene rezultate postigao je narodni. Direktor ovog nacionalnog brenda Katijan Knok sa sudionicima 4. Hrvatskog radijskog foruma podijelio je njihova iskustva.
‘Nama na narodnom kao predvodniku trendova u radijskom biznisu, uvijek je cilj biti unique, drugačiji od drugih’, naglasio je Knok na Forumu i predstavio neka njihova inovativna rješenja interaktivnosti.Tu svakako spada interaktivni logo s kojim su izašli nakon što je, kako je rekao, ‘kokot prestao kukurikati’, odnosno kad je ugašen Narodni radio, a rođen narodni. Jedinstvenost novog loga skriva se u činjenici da mijenja boje ovisno o raspoloženju slušatelja koji na njihovoj aplikaciji biraju boju, odnosno između nekoliko mood kanala. Ta digitalna aplikacija, koju su realizirali uz pomoć kreativne agencije Bruketa&Žinić, i dan danas predstavlja unikat na tržištu pokazujući raspoloženje ljudi u svakoj županiji.‘Slušatelj nam je uvijek na prvome mjestu, brinemo o tome da mu se uvijek obraćamo na način koji nije uobičajen’, objasnio je direktor brenda koji je iznimno jak i na društvenim mrežama.‘Interaktivnost je nekad pružao telefon, danas je to potpuno drugačija priča. Pojavom društvenih mreža interaktivnost se povećala, a onda se i mi kao medij moramo tome prilagoditi, i tu smo tražili potpuno drugačiji način’, rekao je Knok i podsjetio na njihovu mega kampanju za prve zvučne i animirane Viber stickere u Hrvatskoj, a za koju su 2019. nagrađeni na Weekend Media Festivalu s nagradom SoMo Borac Social za najbolju digitalnu kampanju u regiji.‘To je bilo veliko priznanje jer smo zapravo prvi medij koji je dobio jednu takvu nagradu’, istaknuo je Katijan Knok i iznio brojke koje je kampanja iznjedrila, od 300 tisuća skinutih stickera do 3 i pol milijuna poslanih.‘To su zavidne brojke koje dokazuju da smo na pravom putu i da imamo brend koji je spreman napraviti korak naprijed, pogotovo u ovom digitalnom dobu. Što se tiče same kampanje ona je iznjedrila i našu Viber zajednicu koja trenutno broji oko 110 tisuća članova. To je snažan komunikacijski kanal putem kojega smo u kontaktu sa slušateljima, ali riječ je i o jakom prodajnom alatu’, zaključio je na 4. Hrvatskom radijskom forumu direktor narodnog.