Menu

Multimedijalna interaktivnost radija: ‘Cilj je biti unique’

ZAGREB - Radio za slušatelje odavno nije samo ‘kutija’ na kojoj slušaju omiljenu postaju, već multimedijalna platforma koja omogućuje, pa i zahtjeva interaktivnost. U dvosmjernoj, kontinuiranoj komunikaciji posebno zapažene rezultate postigao je narodni. Direktor ovog nacionalnog brenda Katijan Knok sa sudionicima 4. Hrvatskog radijskog foruma podijelio je njihova iskustva.
‘Nama na narodnom kao predvodniku trendova u radijskom biznisu, uvijek je cilj biti unique, drugačiji od drugih’, naglasio je Knok na Forumu i predstavio neka njihova inovativna rješenja interaktivnosti.

Tu svakako spada interaktivni logo s kojim su izašli nakon što je, kako je rekao, ‘kokot prestao kukurikati’, odnosno kad je ugašen Narodni radio, a rođen narodni. Jedinstvenost novog loga skriva se u činjenici da mijenja boje ovisno o raspoloženju slušatelja koji na njihovoj aplikaciji biraju boju, odnosno između nekoliko mood kanala. Ta digitalna aplikacija, koju su realizirali uz pomoć kreativne agencije Bruketa&Žinić, i dan danas predstavlja unikat na tržištu pokazujući raspoloženje ljudi u svakoj županiji.

‘Slušatelj nam je uvijek na prvome mjestu, brinemo o tome da mu se uvijek obraćamo na način koji nije uobičajen’, objasnio je direktor brenda koji je iznimno jak i na društvenim mrežama.

‘Interaktivnost je nekad pružao telefon, danas je to potpuno drugačija priča. Pojavom društvenih mreža interaktivnost se povećala, a onda se i mi kao medij moramo tome prilagoditi, i tu smo tražili potpuno drugačiji način’, rekao je Knok i podsjetio na njihovu mega kampanju za prve zvučne i animirane Viber stickere u Hrvatskoj, a za koju su 2019. nagrađeni na Weekend Media Festivalu s nagradom SoMo Borac Social za najbolju digitalnu kampanju u regiji.

‘To je bilo veliko priznanje jer smo zapravo prvi medij koji je dobio jednu takvu nagradu’, istaknuo je Katijan Knok i iznio brojke koje je kampanja iznjedrila, od 300 tisuća skinutih stickera do 3 i pol milijuna poslanih.

​‘To su zavidne brojke koje dokazuju da smo na pravom putu i da imamo brend koji je spreman napraviti korak naprijed, pogotovo u ovom digitalnom dobu. Što se tiče same kampanje ona je iznjedrila i našu Viber zajednicu koja trenutno broji oko 110 tisuća članova. To je snažan komunikacijski kanal putem kojega smo u kontaktu sa slušateljima, ali riječ je i o jakom prodajnom alatu’, zaključio je na 4. Hrvatskom radijskom forumu direktor narodnog.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam