Menu

‘Naše dobre prakse preuzela je Europa’

ZAGREB - ‘To što mi radimo u Hrvatskoj bitno je za europsko i svjetsko tržište’, poručio je predsjednik Uprave i osnivač AMM Global Instituta na jučerašnjoj panel raspravi ‘Obrazovanje za kreativne poslove - budućnost industrija’ koju je Sveučilište Sjever organiziralo u sklopu Tjedna karijera. Studentima je predstavio mogućnosti koje im se nude u okviru AGI-jevih praktikuma, kao i snagu domaće radijske industrije u svjetskim okvirima.
Studentima koji su zainteresirani za kreativne industrije, Jurić-Kaćunić ukazao je na propulzivnost i utjecajnost domaće komercijalne radijske industrije.

‘Oni koji se odluče baviti kreativom u radijskoj industriji ili bilo čim što ima veze s kreativnom industrijom u Hrvatskoj, dobit će svoje područje utjecaja na europska i svjetska tržišta. Naša radijska industrija, putem ovog Instituta i onoga što radimo, sastavni je dio Udruženja europskih radija sa sjedištem u Bruxellesu. Naše prakse tijekom pandemijskih uvjeta postale su prakse Europe, odnosno Bruxellesa i primjenjuju se u različitim segmentima radijske industrije. Iskustva koja mi imamo, a koja smo prenijeli u Europu, našla su svoje plodno tlo’, rekao je Jurić-Kaćunić i najavio da će se u Zagrebu, čim se steknu uvjeti, održati konferencija na kojoj će sudjelovati i ključni ljudi iz Udruženja europskih radija (AER).

Da Europa i svijet itekako prate ono što se događa na hrvatskoj radijskoj sceni pokazao je i na primjeru Entera Zagreb koji je poznat i kao prvi CHR - current hits radio u Hrvatskoj.

‘Taj je projekt bio fascinantan za ljude u europskoj radijskoj industriji pa su naše kolege s Radija 1 iz Osla dolazili u Zagreb da bi vidjeli kako funkcionira, kako je osmišljen, kako lansiran. Takav su projekt primijenili u Oslu.’

Studenti su dobili uvid u dinamični radijski svijet.

‘Kada sam kretao s projektom Entera Zagreb, zajedno s Katijanom Knokom i ostalim kolegama, napravili smo dubinski mapping tržišta koji je pokazao da se navike mladih mijenjaju na razini jedne do dvije godine. Danas se navike mijenjaju za šest mjeseci, stoga je dinamika proizvodnje sadržaja, kreativa u šestoj, sedmoj i osmoj brzini. Program se, poglavito nakon ove COVID situacije, mora stalno prilagođavati brzini života.’

A da je kreativna industrija prilika da izađemo iz ove situacije krize u kojoj smo se našli, Jurić-Kaćunić istaknuo je i ovom prilikom.

‘Kreativna industrija je put oporavka i budućeg razvoja. Cjelokupna kreativa se temelji na sposobnosti čovjeka, a najbolja karta na koju možemo zaigrati je upravo sposobnost naših ljudi.’

Kako bi mladi ljudi stekli znanja i razvili sposobnosti koje moderno, dinamično tržište traži AGI je već pokrenuo dva programa edukacije koji su besplatni za polaznike, DJ i NEWS praktikume, a Jurić-Kaćunić najavio je i nove. Objasnio je da je projekt AMM Global Instituta, prvog privatnog kreativnog institut u Hrvatskoj, nastao kao rezultat višegodišnjih promišljanja i prikupljenih iskustava.

​‘Na temelju odnosa koji su postavljeni u našim poslovnim procesima, a to je tripartitivni odnos klijent - konzument - kanal (medij), postavili smo bazu kreativne industrije u našem kontekstu, a to je edukacija, inovacije i kreativa.’

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam