Enter Zagreb – Pogled iznutra
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Enter Zagreb - poznato je ime na hrvatskoj radijskoj sceni, a njegovo je pokretanje odjeknulo i daleko izvan Lijepe naše. S njegovim direktorom i kreativnim konzultantom AGI-ja Dariom Antunovićem pretresli smo kratku, a već tako bogatu povijest Entera Zagreb i otkrili što ga to čini jedinstvenim.
Enter se danas može pohvaliti velikom bazom vjernih obožavatelja, a na glasu je kao hit, urbani radio. Sve je započelo prije nešto više od sedam godina kada je Hrvatska dobila prvi CHR, odnosno prvi current hits radio u Hrvatskoj koji svira elektronsku glazbu. Povijest Entera počela se pisati. Njegovo lansiranje pratilo se i u europskim radijskim krugovima.’Enter Zagreb postavio je nove standarde na radijskoj sceni. Osim svjetskog zvuka u vidu najnovijih hitova koje je donio i donosi u metropolu, pomaknute su i granice očekivanja od jednog radija. Enter nije samo radio za mlade, Enter je radio za sve one koji se osjećaju mlađima nego što jesu i ne žele se prepustiti godinama. Radio je to s okusom avanture, energije, pokreta, nezaboravnih osjećaja i prije svega odlične glazbe’, objašnjava Dario Antunović.Enter je sklopio ekskluzivne ugovore s nekima od najpoznatijih svjetskih DJ-eva poput Armina van Buurena i Martina Garrixa.‘Slušatelji su uz Enter doslovno u epicentru svjetskih glazbenih trendova s naglaskom na elektroničku scenu. Pritom Enter nije samo glazba, već i stil života koji dijelimo sa svojim slušateljima.’ Za njih je uobičajeno slati svoje slušatelje na najjače svjetske festivale, barem dok je to bilo moguće, a i sami su redovito svoj studio smještali u samo srce Ultra Europe festivala čiji su ekskluzivni medijski pokrovitelj. ‘Enter je izašao među svoju publiku i organizacijom vlastitih partyja. Cilj je bio pružiti slušateljima isti osjećaj, istu kvalitetu koju bi dobili na razvikanim partyjima u svjetskim metropolama.’Da su granice samo u tuđim glavama pokazali su i organizacijom prvog radijskog reality showa, a postavljanjem trendova mogu se pohvaliti i u marketingu. Upravo su oni s klijentom pokrenuli prvu radijsku TikTok kampanju.‘Enter Zagreb je drugačiji i dokazuje da se unikatnost uvijek isplati.’