HTZ: Promocija Hrvatske na EXPO Dubai 2020 kroz inovativno digitalno iskustvo
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Od danas pa do 10. ožujka 2022. na Svjetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju posjetitelji hrvatskog paviljona mogu virtualno posjetiti Hrvatsku i uživati u njezinim ljepotama zahvaljujući potpuno novom iskustvu proširene stvarnosti (AR), koje je kreirao Mastercard kako bi pomogao dočarati hrvatsku turističku ponudu i približiti hrvatske ljepote kroz inovativni oglašivački alat. Priopćenje Hrvatske turističke zajednice prenosimo u cijelosti:
"Od danas pa do 10. ožujka 2022. na Svjetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju posjetitelji hrvatskog paviljona mogu virtualno posjetiti Hrvatsku i uživati u njezinim ljepotama zahvaljujući potpuno novom iskustvu proširene stvarnosti (AR), koje je kreirao Mastercard kako bi pomogao dočarati hrvatsku turističku ponudu i približiti hrvatske ljepote kroz inovativni oglašivački alat.Zahvaljujući suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, interaktivno iskustvo u 360° okruženju, koje pokazuje što Hrvatsku čini tako primamljivom turističkom destinacijom, dostupno je posjetiteljima na EXPO-u, a iskustvu se može pristupiti i na platformi priceless.com putem pametnih telefona.Putovanje kroz proširenu stvarnost, koje služi kao alat u promociji ljepota zemlje, prvo je koje je Mastercard razvio, a plan je da po uzoru na Hrvatsku i druge zemlje diljem svijeta naprave vlastito virtualno putovanje kako bi se u prezentaciju turističke ponude unijela inovacija i potaknulo oživljavanje prekograničnih putovanja. Također, cilj je inspirirati ljude da iskuse destinacije kao nikada prije, odnosno da saznaju više o tradiciji, kulturi i prirodnim ljepotama kroz iskustvo proširene stvarnosti. Ovaj projekt također aktivno doprinosi i revitalizaciji turizma kao gospodarske grane na koju je pandemija ostavila najsnažniji utjecaj, odnosno koja je nametnula nove trendove kada su u pitanju navike potrošača, od načina odabira destinacija pa sve do odabira aktivnosti tijekom boravka u destinaciji.„Kroz suradnju s Hrvatskom turističkom zajednicom ovim jedinstvenim virtualnim putovanjem povezali smo sve najbolje od našeg turizma. Time smo omogućili potencijalnim turistima da osjete i dožive Hrvatsku najrealnije moguće kako bi je odabrali kao destinaciju za odmor. Inovativnost i digitalna ažurnost su ključ uspjeha za razvoj turizma uz prilagodbu sve specifičnijim zahtjevima turista, a projekt kao što je AR iskustvo svakako će doprinijeti boljoj prezentaciji Hrvatske u svijetu“, kazala je Gea Kariž, direktorica marketinga Mastercarda u Hrvatskoj.„EXPO Dubai je impozantna manifestacija koja predstavlja odličnu priliku za dodatnim isticanjem naše zemlje kao atraktivne i kvalitetne turističke destinacije. Kroz ovu suradnju s Mastercardom dodatno smo istaknuli hrvatske prirodne ljepote, inovativnost i tehnološku suvremenost čime smo se odlično nadovezali na dosadašnje predstavljanje Hrvatske na ovoj svjetskoj izložbi kao zemlje inovativnih projekata, ideja, izuma i kreativnih pojedinaca“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.Dodajmo kako su prirodne ljepote hrvatskog kontinenta i jadranske obale prikazane kroz tri priče, „The Istrian Mountain”, „The Croatian Journey” i „The Kvarner Gulf”, a koje za primarni cilj imaju promociju Hrvatske među gostima koji u prvi plan stavljaju očuvanu prirodu i čudesan krajolik. Priča „The Istrian Mountain“ donosi snimke s Učke, parka prirode koji će u korisnicima iskustva probuditi adrenalinski, planinarski duh. „The Croatian Journey“ predstavlja ljepote Zagreba, ali i vodi korisnike do Šibenika i njegove kulturne baštine, kao i do zadivljujućih polja Slavonije, dok su ljepote Opatije kao bisera Jadrana i jedne od najatraktivnijih turističkih destinacija u zemlji prikazane u videu „The Kvarner Gulf“."