Menu

18. PRO PR konferencija: Oni političari koji koriste odnose s javnošću su uspješniji

PODČETRTEK - U Sloveniji se održava 18. PRO PR konferencija, međunarodna konferencija posvećena odnosima s javnošću pod motom Networking in motion. Ove godine je fokus na znanju, jednostavnosti i pristupačnosti, a okupilo se više od 180 sudionika iz 16 zemalja.
Idejni začetnik i organizator Danijel Koletić u razgovoru za Media servis otkriva detalje ovogodišnje manifestacije.

"18. godinu za redom promičemo povezivanje u pokretu na međunarodnoj konferenciji o odnosima s javnošću PRO PR, koja se održava ove godine u susjednoj Sloveniji, u Podčetrtku. 18 predavanja, 4 radionice, 1 panel o odgovornom komuniciranju obilježit će ovu konferenciju. U sklopu konferencije održat će se dodjela prestižne nagrade PRO PR Global Awards, ona se ne može kupiti, dobit će ju 24 zaslužna pojedinca iz struke odnosa s javnošću".

​Govoreći o transformaciji unutar odnosa s javnošću, Koletić ističe da je riječ o uobičajenom poslovnom procesu.

"Hrvatska se suočava s velikom transformacijom unutar odnosna s javnošću. To je proces koji zahtijeva dosta vještina, ako se želite baviti ovim poslom, ima jako puno odricanja, ali morate jako puno raditi na sebi. Kako se tijekom životnog vijeka sve mijenja, tako se mijenja i struka odnosa s javnošću. Ona je prepoznata i ima svoje standarde. I ako bi analizirali one kompanije i javne servise koji koriste odnose s javnošću i one koje to ne rade ili one direktore i političare koji prepoznaju važnost i ulogu odnosa s javnošću, oni su daleko uspješniji".

Imidž se ne kupuje, imidž se stvara, poručuje naš sugovornik i odnose s javnošću uspoređuje s percepcijom.

"Percepcija je sve, percepcija znači i kako govorite i kako pišete i kako se odijevate, jer sve to šalje određenu poruku. Ako niste osoba koja je spremna izaći iz svoje sramežljivosti, prepustite se stručnjacima za odnose s javnošću, postoje medijski treninzi, jer svaki lider, mora znati danas kako komunicirati".

​Interne komunikacije i odnosi sa zaposlenima su danas vrlo važan segment komuniciranja, smatra Koletić i dodaje da uz digitalnu transformaciju i tehnološki razvoj, najveću vrijednost predstavlja čovjek.

"Čovjek ispred tehnologije. Komunikacija započinje od malih nogu, od vašeg doma, zajednice, karakteri su različiti, trebamo imati razumijevanja za različitosti, trebamo gledati široku sliku, spremni smo ljude osuđivati i kritizirati, a hrvatskom društvu nedostaje više pozitivnih priča, pohvala i više optimizma".U sklopu konferencije dodjeljuje se i prestižna PRO PR Global Awards čiju nominaciju ističu i 4 komunikacijska svjetska udruženja (PRCA, IPRA, ICCO, CIPR).

Nagradu su osvojili Ksenija Benedetti, Judita Vrečar i Boris Črnič iz Slovenije Osim njih nagradu su osvojili i Melina Kamerić i Nino Ćorić iz Bosne i Hercegovine, Dragana Crvenica i Olivera Djukanović iz Crne Gore, Irena Kurtanjek, Dražen Dumančić i Nina Išek Međugorac iz Hrvatske, Grzegorz Szchapanski iz Poljske, Fabio Marando iz Italije, Maribel Königer iz Njemačke, Tanja Tatomirović, Lazar Bošković i Tamara Koštro, Dušan Marković iz Srbije, Eva Maclaine, Dick Fedorcio i David Holdstock iz Ujedinjenog Kraljevstva , Carlos Chaguaceda i James Lakie. Nagrada Vision City pripao je gradu Žalec, a nagradu Vision Manager pripala je Danici Zorin MIjošek, direktorici Afrodita kozmetike, a Infigo Award pripala je Kazunoriju Azeyanagi iz Japana.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam