Hrvatska se u Cannesu predstavlja kao luksuzna destinacija visoke vrijednosti
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Najvažniji sajam za luksuzni turizam u svijetu International Luxury Travel Market (ILTM), čije se ovogodišnje izdanje održava u Cannesu od 5. do 8. prosinca 2022., iznimno je važan za pozicioniranje Hrvatske na svjetskoj karti elitnog turizma. Prepoznajući važnost ovog sajma, Hrvatska gospodarska komora, uz potporu Hrvatske turističke zajednice, po peti put omogućila je hrvatskim predstavnicima luksuzne ponude da predstave sve usluge, navodi HGK čije priopćenje prenosimo u nastavku:
Nastupom na jednom od najznačajnijih svjetskih brendova za organizaciju luksuznih evenata unapređujemo razvoj i promociju ponude luksuznog turizma Hrvatske. Na ovogodišnjem izdanju ILTM-a sudjeluje šest domaćih tvrtki, Stories, Croatian Unique Hotels, Hilton Imperial Dubrovnik i Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa, Le Meridien Lav Split, Royal Hotels & Resort Dubrovnik, Leonidas Travel.„Izuzetno nam je drago što s Hrvatskom gospodarskom komorom nastupamo na jednom od najznačajnijih sajmova luksuzne ponude, ILTM-u u Cannesu. Interes za hrvatsku luksuznu turističku ponudu je velik i jako smo zadovoljni sudjelovanjem i kontaktima koje smo ostvarili. Jedna od odrednica novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma je jačanje i razvoj luksuznog turizma i premium ponude, a idealno mjesto za stavljanje Hrvatske na svjetsku kartu luksuza je upravo sajam ILTM u Cannesu. Trebamo nastaviti promociju ovog segmenta turističke ponude ističući ključne atribute i prednosti koje Hrvatska ima kako bi se snažnije pozicionirali kao destinacija luksuznog turizma“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj.S obzirom na značajan broj sudionika, na ovogodišnjem izdanju sajma se predstavlja 96 zemalja s 1.850 globalnih luksuznih brendova za putovanja, ILTM tvrtkama iz turističke industrije omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma. U odnosu na 2021. godinu, ove godine u Cannes je stiglo 7 posto više izlagača. „Ponosni smo na činjenicu kako smo petu godinu zaredom našim tvrtkama omogućili predstavljanje i umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma budući da je sudjelovanje na ILTM-u veoma važno jer je riječ o sajmu na kojemu svoju ponudu izlažu najbolji svjetski hoteli i agenti u luksuznom segmentu, a naše tvrtke imaju priliku predstaviti dio luksuzne ponude Hrvatske.Sajam ILTM iznimno je važan za pozicioniranje Hrvatske na svjetskoj karti elitnog turizma te ćemo i dalje biti podrška našim članicama u organizaciji istog“, izjavila je Andreja Vukojević, direktorica sektora za turizam HGK. „ILTM Cannes, na kojem sudjelujemo u organizaciji HGK koja je i ove godine odradila vrhunski posao, jedan je od najvažnijih sajmova koje posjećujemo jer nam daje priliku upoznati i uspostaviti veliki broj kontakt s targetiranim partnerima iz segmenta luksuznog turizma koji traže nove destinacije i vrhunske hotele za svoje klijente.Dubrovnik je i ove godine bio iznimno tražena destinacije te su najave za 2023. godinu pozitivne, pogotovo s tržišta Ujedinjenog Kraljevstva i Sjedinjenih Američkih Država“, izjavila je Ivona Svab, komercijalna direktorica Hiltona Dubrovnik.HGK na ovom sajmu specijaliziranom za luksuzni turizam sudjelovanje hrvatskih tvrtki organizira od 2017., a interes je iz godine u godinu sve veći. Riječ je o B2B sajmu, na kojem tvrtke održe po 40 sastanaka s agentima iz cijelog svijeta. Važnost ovog prestižnog sajma potvrđuje i rast broja agenata, ove godine novih je čak 41 posto u usporedbi s prošlom godinom.