Produljena koncesija Radio Dalmaciji: ‘Imamo velike planove za budućnost’
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
SPLIT - Krajem prošlog tjedna donesena je odluka o produljenju koncesije radijskom lideru u Dalmaciji - Radio Dalmaciji. Njezin direktor i kreativni konzultant AMM Global Instituta Hrvoje Turić tim povodom otkrio nam je neke planove za sljedeće razdoblje.
Vijeće za elektroničke medije donijelo je odluku o 13-godišnjem produljenju radijske koncesije.‘Imamo velike planove za budućnost’, govori nam direktor Hrvoje Turić. Sva dosadašnja postignuća i liderski status ne umanjuju ambicioznost tima Radio Dalmacije.‘U sljedećem razdoblju cilj nam je dodatni rast i razvoj cijelog našeg tima, a u konačnici rast i razvoj cijelog sustava. Ulagat ćemo u nove medijske proizvode, ali i tehnologiju. Planiramo daljnji razvoj u digitalnom segmentu, jačanje video produkcije, kao i realizaciju naših off-air projekata, kada prilike to dopuste. Nastavit ćemo postavljati trendove. Samo kontinuirana ulaganja i razvoj čuvaju liderski status koji Radio Dalmacija ima već godinama’, ističe Turić.Siguran je da godine pred njima donose i sve veću prepoznatljivost oglašivačke snage Radio Dalmacije.‘U Hrvatskoj se radio dugo podcjenjivao, ali stvari polako dolaze na svoje mjesto. Kao predstavnik brenda koji je već dugo tržišni lider u Dalmaciji, reći ću da je bilo i vrijeme. Radio Dalmacija se već dokazala brojnim klijentima s kojima surađujemo već godinama, a bilježimo i kontinuirani priljev novih. Siguran sam da će se taj trend nastaviti. Treba imati na umu i činjenicu da je radio već danas jaka multimedijalna platforma, a to znači da će se i za klijente otvarati sve veće mogućnosti.’Vijest u obnovi koncesije stigla je nekoliko mjeseci nakon obilježavanja 25. rođendana najslušanijeg radija na jugu zemlje.‘Sa zadovoljstvom moram istaknuti da smo i dosad ostvarili gotovo sve što smo planirali. Kad se uzme u obzir brzina promjena i brojnost izazova s kojima smo bili suočeni posljednjih 25 godina, mislim da je tim Radio Dalmacije napravio veliki posao’, kaže Turić, a posebno izdvaja dokazani poslovni model, uspješnu digitalizaciju i kontinuirani priljev novih slušatelja, posebno onih mlađih generacija.