Industrija slobodnog vremena: Uz radio do novog poslovnog uzleta
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Industrija slobodnog vremena dočekala je bolje dane. Mjere polako popuštaju, život se vraća u kakvu-takvu normalu. Pred poduzetnicima je ponovno povezivanje i jačanje odnosa s potrošačima, a na tom putu radio im može biti iznimno vrijedan partner.
Glavne prednosti radijskog oglašavanja već su općepoznate, ali brendovi koji ciljaju na slobodno vrijeme potrošača imaju i dodatni razlog da se obrate amm.-u i plasiraju svoje poruke putem poznatih radijskih postaja – narodni, Antena Zagreb, Radio Dalmacija, Enter Zagreb, Extra FM, Gold FM, Ultra Split ili putem najslušanije radijske informativne agencije, Media servisa.Radio im omogućuje da dosegnu oko 40% ljudi u trenucima njihovog opuštanja.''Upravo tada posebno smo otvoreni za poruke o tome kako bismo i gdje mogli provesti svoje slobodno vrijeme, bilo da je riječ o utorku navečer, vikendu ili godišnjem odmoru te o svemu onome što nam može zatrebati tijekom tog vremena'', objašnjava Hrvoje Vukušić, direktor amm.-a i kreativni konzultant AMM Global Instituta.Razna istraživanja su potvrdila da radio može značajno povećati svijest o ovim brendovima, pojačati njihovu prepoznatljivost i relevantnost, a studije su pokazale da klijenti iz ovog sektora mogu računati na odličan povrat ulaganja (ROI).''Prema dosadašnjim iskustvima i analizama kampanja, u ovom sektoru radio u prosjeku vraća 11 kuna na jednu uloženu, što potvrđuje da dopire do potrošača u pravom trenutku i na pravi način'', otkriva direktor amm.-a.Prema novom istraživanju Re-Evaluating Media for Recovery radio je i općenito jedan od top medija za oporavak nakon izazovne godine za nama.''Osim znanja i iskustva, imamo i odličan uvid u zbivanja i kretanja na tržištu, što nam olakšava da na najbolji mogući način podržimo naše partnere i pomognemo im da se punom snagom vrate u tržišnu utakmicu'', napominje Hrvoje Vukušić.