Na Cedevitinoj platformi „Budi TU. Budi CE.“ pročitajte hrabra svjedočanstva žena koje su pobijedile rak dojke
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - U sklopu obilježavanja mjeseca borbe protiv raka dojke, Cedevita je pokrenula novu kampanju i istoimenu online platformu „Budi TU. Budi CE“ s ciljem osvještavanja javnosti o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli od raka dojke i njihovi bližnji te o tome kako im u tom procesu pružiti potrebnu podršku. U okviru kampanje Cedevita na tržište plasira novi okus Pink Grejp u simboličnom ružičastom pakiranju od 200 grama, uz kojeg svi imaju priliku podržati rad udruge Europa Donna Hrvatske koja se svojim angažiranim humanitarnim djelovanjem bori protiv karcinoma dojke te brine o fizičkom i mentalnom zdravlju oboljelih. Priopćenje
Na platformi se tako mogu pronaći brojni korisni savjeti i video intervjui u čijoj izradi sudjeluju stručnjaci psiholozi te oboljele osobe koje su spremne podijeliti svoje iskustvo s javnosti. Cilj je osvijestiti javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli od raka dojke i njihovi bližnji te o tome kako im u tom procesu pružiti potrebnu podršku. Pročitajte iskustva hrabrih žena koje su pobijedile rak dojke te savjete stručnjaka o tome kako biti tu za oboljele i bližnje.Marina Hasija (32), jedna od protagonistica Cedevitine donacijske i edukativne kampanje, odlučila je s javnosti podijeliti svoju priču o borbi protiv raka dojke. Marina je imala samo 24 godine kad je saznala za svoju dijagnozu. Iako nije imala genetske predispozicije za rak, tijekom jednog od predavanja na fakultetu na kojem su se spominjali uzroci karcinoma, osvijestila je promjenu u svom tijelu: „Nisam taj osjećaj povezala ni sa čim, mislila sam da je samo zagušljivo u predavaonici - ali ga se točno sjećam. Nakon toga je došao listopad, mjesec borbe protiv raka dojke, i znam da su me poruke iz tih kampanja odjednom pronalazile na svakom kutu“, kazala je mlada specijalistica za odnose s javnošću. Dva mjeseca kasnije odlučila je obaviti samopregled dojke i napipala kvržicu: „Tada sam ponovno osjetila onaj čudni unutarnji osjećaj s predavanja i bilo mi je jasno da je rak vjerojatno tada krenuo“, ispričala je Marina Hasija.Prva punkcija nije pokazala stvarno stanje Naručila se na punkciju, glavnu metodu za otkrivanje raka dojke čija pouzdanost iznosi 92%. Nedugo nakon uzimanja uzorka kvržice, dobila je prvi laboratorijski nalaz koji nije pokazivao znakove karcinoma. Iako su njeni bližnji osjetili olakšanje, ona je znala da nešto nije u redu te je nakon druge pretrage nekoliko mjeseci kasnije otkrila svoju pravu dijagnozu. Nekoliko mjeseci nakon prve punkcije vratila se u Institut za tumore po drugu. Istoga dana došao je potpuno drugačiji nalaz - suspektna tvorevina te je nakon samo dva dana poslana na prvu operaciju. Tek nakon operacije dobila je potpunu dijagnozu - invazivni hormonski rak dojke.Marinina poruka za sve oboljele žene Iako je tumor izvađen, Marina se morala podvrgnuti brojnim dodatnim terapijama, od kojih neke mogu uzrokovati i neplodnost, stoga se odlučila na zamrzavanje jajnih stanica kao mjeru predostrožnosti: „Neću lagati, cjelokupni postupak nije baš ugodan, ali ono što ženi ultimativno može donijeti, a to je dijete - ne može se mjeriti ni sa čim i prošla bih ga još deset puta ako treba“ kaže Marina te zaključuje svoje svjedočanstvo važnom porukom svim oboljelim ženama: „Svim onkološki oboljelim ženama, a pogotovo mladim ženama koje nisu još postale mame svakako preporučam da provjere sve svoje mogućnosti prije ulaženja u postupke koji ozbiljno mogu naštetiti njihovim reproduktivnim sustavima u borbi protiv raka! Pitajte svoje onkologe, doktore opće prakse i ginekologe da vas upute. Zamrzavanje jajnih stanica za žene u toj situaciji je besplatno i zato je nužno da ta informacija dođe do svih.“Uz platformu „Budi TU. Budi CE.“ podržimo Marinu i sve hrabre žene zajedno Oboljeli od malignih bolesti, pa tako i raka dojke, često se suočavaju s brojnim promjenama u svom načinu života te im je potrebna sustavna podrška okoline i bližnjih. Potrebno im je da je netko tu za njih u dobrim i manje dobrim vremenima.U okviru kampanje Cedevita će na tržište plasirati novi okus Pink Grejp u simboličnom ružičastom pakiranju od 200 grama, uz kojeg svi imaju priliku podržati rad udruge Europa Donna Hrvatske koja se svojim angažiranim humanitarnim djelovanjem bori protiv karcinoma dojke te brine o fizičkom i mentalnom zdravlju oboljelih.U svrhu očuvanja mentalnog zdravlja i psihološke pomoći ne samo oboljelima, već i njihovim bližnjima, stručnjaci platforme „Budi TU. Budi CE.“ educiraju javnost o tome kako biti tu za oboljelu osobu, kako joj pristupiti u trenu kad sazna dijagnozu te kako pružiti adekvatnu podršku i utjehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan utjecaj.