Menu

Obilježeno 30 godina rada i djelovanja Hrvatske turističke zajednice

ZAGREB - Hrvatska turistička zajednica obilježila je 30. godišnjicu rada i djelovanja. Osnovana je 1992. godine s ciljem stvaranja i promicanja identiteta i ugleda hrvatskog turizma u zemlji i svijetu te u 2022. pozicionirala Hrvatsku kao 16. najsnažniji brend na svijetu te 9. u Europi. Direktor HTZ-a Kristjan Staničić i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac:

"Spremni smo za izazove koji su pred nama. Čeka nas uzbudljivo, dinamično i zanimljivo razdoblje u kojem moramo kontinuirano unaprijeđivati hrvatski turizam, turističku ponudu, pratiti trendove i biti što konkurentniji u globalnom okruženju vodeći se načelima održivog razvoja, digitalizacije i prije svega autentičnosti."

"Obljetnica se događa upravo u godini kada imamo izvanredne turističke rezultate i bilježimo velike turističke rekorde. Sve to se ne bi moglo dogaoditi da nemamo tako dobre djelatnije unutar HTZ-a, kreativne i vrijedne ljude koji su doprinjeli prepoznatljivosti Hrvatske u cijelom svijetu."

"U Media event centru u Zagrebu sinoć je svečano obilježeno 30 godina rada i djelovanja Hrvatske turističke zajednice, nacionalne turističke organizacije koja je osnovana 1992. godine s ciljem stvaranja i promicanja identiteta i ugleda hrvatskog turizma u zemlji i svijetu. Uz brojne turističke djelatnike, osobe iz javnog, društvenog, političkog i sportskog života obilježavanju ove vrijedne godišnjice prisustvuje delegacija Vlade Republike Hrvatske predvođena predsjednikom Andrejem Plenkovićem, a događaj je svojim dolaskom uveličao i Gordan Jandroković, predsjednik Hrvatskoga sabora. Okupljene su na samom početku prigodnim govorima pozdravili domaćini, Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice te Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.

„U proteklih 30 godina Hrvatska turistička zajednica je, zajedno sa sustavom turističkih zajednica, bila jedan od temeljnih stupova razvoja modernog hrvatskog turizma. Doprinijeli smo ne samo pozicioniranju Hrvatske na turističkoj karti svijeta, već i u unaprijeđenu sadržaja, kvalitete i jedinstvenosti naših odredišta i destinacija. Dali smo i snažan doprinos u stabilnosti turističkog sektora u kriznim vremenima kojih je u ovih 30 godina bilo itekako puno. S ponosom mogu reći kako danas imamo mrežu predstavništava u 17 zemalja svijeta, kako je naša zemlja iz godine u godinu sve prepoznatljivija turistička destinacija te kao takva važan i cijenjen akter globalnog turističkog sektora. Sve to ne bi bilo moguće bez vrijednih ljudi i kolega, svih u turizmu, koji su svoj život, svoje vrijeme i svoju ljubav dali hrvatskom turizmu“, poručio je, između ostalog, u svom govoru direktor Staničić. Da je Hrvatska danas među najpoželjnijim destinacijama Europe i svijeta naglasila je i ministrica Brnjac.

„Hrvatska svoj uspjeh temelji na vrijednim i kreativnim ljudima koji su godinama gradili njenu prepoznatljivost na međunarodnom tržištu, kao i svima onima zbog kojih se turisti iz naše zemlje vraćaju s prekrasnim uspomenama. Posebno veseli što 30. obljetnicu velikih postignuća obilježavamo u izuzetno uspješnoj turističkoj godini u kojoj smo ostvarili nove turističke rekorde. U narednom razdoblju pred svima nama je obveza razvijati inovativan i otporan turizam te Hrvatsku brendirati kao kvalitetnu i sigurnu destinaciju održivog turizma, za što je Vlada RH osigurala sve potrebne preduvjete. Čestitam svim djelatnicima HTZ-a kao i članovima Turističkog vijeća i Skupštine HTZ-a ovu veliku obljetnicu te se veselim uspješnom nastavku zajedničkog rada“, poručila je Brnjac.

Uzvanicima su se prigodnim govorima obratili i predsjednik Vlade RH Andrej Plenković te predsjednik Hrvatskog sabora Gordan Jandroković. Podsjećamo kako danas, 30 godina od osnutka, iza Hrvatske turističke zajednice stoje veliki uspjesi i projekti, kao i brojna međunarodna priznanja i nagrade, a sve to je važan dio današnje Hrvatske, jedne od najpoželjnijih turističkih destinacija svijeta. Tako je Hrvatska turistička zajednica u dosadašnjem djelovanju sadržajno i dinamički provodila marketinške i druge ključne aktivnosti koje su pridonijele jačanju snage turističkog branda Hrvatske, boljem pozicioniranju hrvatskog turizma na međunarodnom turističkom tržištu i imidžu Hrvatske kao top turističke destinacije.

Jedan od najboljih pokazatelja uspješnosti je i skok s 10 milijuna noćenja prije 30 godina na današnjih više od 100 milijuna noćenja koje turisti tijekom godine ostvare u Hrvatskoj. Dodatna potvrda snage hrvatskog turizma su i rezultati turističkog prometa prema kojima je Hrvatska, s realiziranih 104 milijuna noćenja u dosadašnjem dijelu godine, ostvarila 96 posto rezultata u noćenjima iz rekordne 2019. godine čime se naša zemlja ubraja među destinacije s najbržim oporavkom turizma. Dodajmo i to kako su tijekom večeri dodijeljene zahvalnice djelatnicima Hrvatske turističke zajednice za dugogodišnji rad, dok su priznanja uručena dugogodišnjim turističkim novinarima za izniman doprinos u medijskom praćenju i promociji hrvatskog turizma", stoji u priopćenju HTZ-a.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam