„Sport je energija koja pokreće Hrvatsku“ osvojio prestižne NYX Awards
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Televizijski spot „Sport je energija koja pokreće Hrvatsku“ osvojio je čak četiri nagrade NYX Awards 2022., koje dodjeljuje International Awards Associate (IAA), međunarodna organizacija koja okuplja vodeće svjetske agencije za marketinško komuniciranje.
HEP-ov spot, koji je producirala agencija MIT dizajn iz Osijeka, osvojio je prestižnu titulu Grand Winner za televizijske spotove (kategorija Television and Broadcast), i to za: najbolje vizualne efekte, najbolju režiju, najbolju prezentaciju korporativnog imidža, te kao najbolji rad među spotovima sa sportskom tematikom.HEP-ov tv spot osvojio je i dva zlata u potkategorijama Directing (Režija) i Corporate Image (Korporativni imidž). U potkategoriji "korporativni imidž" nagrađuju se radovi koji uspješno nadograđuju postojeći imidž tvrtke, a zlato u potkategoriji "režija" predstavlja individualnu nagradu redateljskom timu iz agencije MIT dizajn studio. Hrvatska elektroprivreda i agencija MIT dizajn su prošle godine, također, osvojili titulu Grand Winner u kategoriji prezentacije korporativnog imidža, i to za HEP-ov božićni spot.„Izuzetno smo ponosni što naša partnerska kreativna agencija MIT dizajn već drugu godinu za redom osvaja prestižnu NYX Awards za televizijske spotove Hrvatske elektroprivrede. Ovogodišnji nagrađeni spot dio je kampanje „Sport je energija koja pokreće Hrvatsku“, koja je osmišljena u Sektoru za tržišnu i marketinšku strategiju HEP-a, s ciljem informiranja javnosti o HEP-ovom doprinosu hrvatskom sportu. Ideja je bila prikazati vrhunske hrvatske sportaše u intrigantnim kompozicijama, u nikada prije viđenom i specifičnom vizualnom stilu. Sportaši u spotu se nalaze u pokretu, koji je tehnikom brzog snimanja usporen i gotovo zamrznut kako bismo prikazali specifične pokrete tijela, koje zbog brzine sporta često nismo u mogućnosti vidjeti. Vizualne efekte koje je bilo potrebno producirati na temelju kreativnog koncepta uključivali su LED rasvjetu kako bi se postigao efekt kretanja svjetla u high-speed snimci“, izjavila je Vanja Varda, direktorica Sektora za tržišnu i marketinšku strategiju Hrvatske elektroprivrede d.d. Television and Broadcast kategorija rezervirana je za radove koji su objavljeni na televizijskim mrežama u sklopu oglašivačke kampanje.Nagrađeni spot „Sport je energija koja pokreće Hrvatsku“ sniman je na tri lokacije, a u samoj kampanji sudjelovalo je deset nacionalnih hrvatskih saveza. HEP kao veliki prijatelj sporta dugi niz godina podržava hrvatski sport čime pruža snažnu podršku najvećim promotorima Hrvatske u svijetu, a koji svojim radom promiču hrvatsku kvalitetu, izvrsnost, zdrav i aktivan način života.