Menu

Staničić: Hrvatska je prepoznatljiva po turizmu

ZAGREB - U sklopu programa 2. Svjetskog kongresa sportskog turizma, koji se održava u Zadru pod glavnom temom „Tourism & Sports United for Sustainability“, danas je, između ostalog, održana i panel rasprava na temu sportskih događanja i njihova utjecaja na promociju destinacija, a u sklopu koje je uvodno izlaganje i prezentaciju održao Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Priopćenje pročitajte u nastavku.

"Staničić je naglasio kako je Hrvatska u svijetu najbolje prepoznata upravo po turizmu i sportu, a pritom je kao kvalitetne primjere izdvojio hrvatske destinacije, ali i sportska događanja koja se održavaju u našoj zemlji, kao što su WRC Croatia Rally, CRO Race, ATP turnir u Umagu i dr.

„Puno radimo na promociji Hrvatske kao turističke destinacije kroz sport, sportska događanja, ali i kroz direktne suradnje koje ostvarujemo s brojnim hrvatskim sportašima, nacionalnim savezima i reprezentacijama. Podsjećam i na naš promotivni film Ambasadori hrvatskog turizma u kojem su među glavnim akterima bili upravo hrvatski sportaši i koji je u više navrata međunarodno nagrađivan te svojedobno proglašen najboljim turističkim promotivnim spotom jedne zemlje“, poručio je direktor Staničić.

U sklopu panela „Sports events as a key driver for destination marketing & promotion“ svoja su mišljenja i iskustva podijelili Patrick Torrent, izvršni direktor turističke organizacije Katalonije, Fiona Harold, komercijalna direktorica Ladies European Toura, Ivan Kraljević, marketinški stručnjak UEFA-e te Boris Žgomba, predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK. Tako je Patrick Torrent iz katalonske turističke organizacije naglasio da je tamošnjoj zajednici u razvoju sportskog turizma značajno pomoglo održavanje Olimpjskih igara u Barceloni 1992. godine, a potom se osvrnuo na strateške ciljeve ove popularne španjolske turističke regije. „Naš je cilj maksimalno segmentiranje ponude, odnosno želimo odabrati određene turističke proizvode te oko njih graditi marketinšku i promotivnu strategiju. Pritom je kao preduvjet nužna kvalitetna analiza i istraživanje tržišta, kao i privlačenje investicija što se u kontekstu sportskog turizma posebice odnosi na investicije u infrastrukturu“, poručio je Torrent.

Fiona Harold je naglasila kako i golf, odnosno održavanje natjecanja u ovome sportu, kao i općenito bavljenje golf turizmom, destinaciji može osigurati brojne benefite, kako u smislu promocije, tako i u smislu realizacije konkretnih turističkih rezultata.

Važnost sportskih događanja potvrdio je i Ivan Kraljević iz UEFA-e, pritom naglasivši kako svaka destinacija mora sama za sebe dobro procijeniti koja sportska događanja može i žele privući jer, kako je rekao, svaki sport ima svoju publiku pa je poželjno da infrastruktura destinacije domaćina odgovara njihovim potrebama i preferencijama.

Program kongresa nastavlja se tijekom sutrašnjeg dana tijekom kojeg će biti održane dodatne tri panel rasprave, kao i zaključci kongresa. Podsjećamo, organizatori kongresa su Svjetska turistička organizacija (UNWTO) i Vlada RH uz podršku Ministarstva turizma i sporta te Hrvatske turističke zajednice, a kongres je okupio više od 300 međunarodnih stručnjaka iz područja turizma i sporta."

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam