Skoko za MS o uspjehu Baby Lasagne: Promocija Hrvatske je neupitna
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Nastup Baby Lasagne u Švedskoj oduševio je široke mase. Što njegov uspjeh na Eurosongu znači za njega osobno, ali i za Hrvatsku kao brend, provjerili smo kod profesora kojemu je PR i brend posao svaki dan.
U razgovoru za Media servis profesor Božo Skoro analizirao je uspjeh Baby Lasagne kao hrvatskog predstavnika. Evo što je po njemu presudilo da osvoji srca brojnih obožavatelja, ali i da uđe u finale.
"Danas se sve te informacije šire svim mogućim medijskim kanalima i cijeli svijet je posebice Europa upoznala Marka kao jednog simpatičnog skromnog izvođača, čija je čak i priča ulaska na Eurosong specifična, jer je uletio kao zamjena, pa samim time je na neki način simpatična. Izvedba je bila sama po sebi dobra. Ali prije toga je odradio i dobar PR i gostujuće nastupe, ovoga puta smo ozbiljno pristupili cijelom tom konceptu i naravno to je donijelo rezultat".Publiku i obožavatelje je već pridobio, na potezu je žiri u subotu tijekom finala, smatra Skoko.
"Naravno publika ima značajan utjecaj o tome tko će biti pobjednik. Međutim, i žiri će nastojati gledati na kvalitetu pjesme i na sami scenski nastup, tako da vjerujem da će uspjeti te simpatije prenijeti, ne samo na publiku, već i na žiri, čija će odluka također biti jako važna u onom finalnom zbrajanju ukupnoga poretka".Naravno da je nastup Baby Lasagne i promocija Hrvatske, ističe Skoro u razgovoru za Media servis.
"Toliko puta se spominje Hrvatska. Vidjeli smo toliko mahanja hrvatskim zastavama i na kraju krajeva to je jako dobro za našu kreativnu industriju, jer mnogi koji poznaju Hrvatsku poznaju je kao zemlju sporta, kao turističku destinaciju. Međutim ovoga puta dajemo im šansu da se počnu zanimati za našu glazbu i za našu kreativnu industriju i za zapravo ono što vrlo često nije u prvome planu. I utoliko je dobro".Pojedine zemlje su iskoristile pobjedu na Eurosongu za početak procesa rebrandinga, a jako dobar primjer je Estonija, zaključuje Skoko.
"Bez obzira koliko omalovažavali kvalitetu same glazbe na Eurosongu, to je jedan spektakl, to je jedan show koji se prati u cijelome svijetu, koji ima veliki broj obožavatelja i naravno da pridonosi popularnosti i zemalja koje ostave trag".
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)