Hrvatska predstavila turističku ponudu na prestižnom WTM sajmu u Londonu, Staničić: U sljedeću godinu možemo gledati s optimizmom
- Napisao/la Tonči Gabelić
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
LONDON - Jedan od najvećih i najznačajnijih turističkih sajmova, World Travel Market, okupio je u Londonu tisuće djelatnika iz turističkog sektora. Zemlje diljem svijeta predstavile su svoju turističku ponudu i svoje turističke adute bilo da je riječ o prirodnim ljepotama, kulturno-povijesnim ustanovama i lokalitetima ili pak eno-gastronomije.
Uz brojne suizlagače, turoperatore i turističke zajednice, hrvatsku turističku ponudu predstavila je Hrvatska turistička zajednica. Direktor HTZ-a Kristjan Staničić osvrnuo se na važnost britanskog tržišta za hrvatski turizam.
„Sigurno je pozitivna činjenica da i sljedeće godine planiraju nešto ranije letove i povezivanje sa našim destinacijama. Dobro je to da se uvode i neke nove linije, odnosno neki novi letovi, primjerice prema Zračnoj luci Pula što će sigurno osnažiti britansko tržište na Istarskom poluotoku. Iskazan je interes i za outdoor aktivnostima što upućuje na zaključak da možemo računati na predsezonu i na sve one motive dolaska koji nisu vezani za same ljetne mjesece.“Vrijednost za novac, ističe Staničić, i dalje je vrlo važan faktor.
„Važno je apostrofirati i uvijek ponoviti da se traži vrijednost za novac, da je sigurno određena razina kvalitete za određeni novac ta koja će biti jedan od presudnih faktora prilikom bukiranja samog smještaja i dolaska u destinaciju. Moram reći da u sljedeću godinu možemo gledati s optimizmom, ali trebat ćemo se jako potruditi da i sljedeće godine zadržimo ove pozitivne trendove turističkog prometa.‘‘Staničić se nakratko osvrnuo i na novi dizajn hrvatskog štanda na WTM-u. Naime, štand je redizajniran te njime dominiraju portali na čijim se led ekranima prikazuje hrvatske ljepote, inspirativne lokacije i naši ljudi, ali i njihovi doživljaji diljem zemlje.
„Imamo jako puno pohvala i naših konkurentskih zemalja. Dobre su reakcije na ovakvu prezentaciju, išli smo u pravcu digitalizacije i održivosti. Vidjeli ste i neke prirodne elemente. Na taj način se Hrvatska dodatno želi poziciniorati i predstaviti na globalnom turističkom tržištu s obzirom na ovaj sajam WTM-a koji se svake godine održava u Londonu.“Vrijednost za novac komentirao je u Londonu i ministar turizma i sporta Tonči Glavina. Osvrnuo se na trendove koji pokazuju da će se:
„Da će se ipak sljedeće godine destinacije birati, i za ovaj proljetni, i ljetni i zimski raspored, najvećim dijelom uzimajući u obzir omjer cijene i kvalitete. Dobra stvar u tome je da prema istim tim istraživanjima je da dva od pet putnika koji su već planirali ove godine putovati su odabrali destinaciju, ali nisu bukirali destinaciju. Upravo je ova prilika i poziv našem cijelom turističkom sektoru da izađemo sa dobrim ponudama i sa dobrim first minute akcijama.“Na taj način, kaže Glavina, možemo napraviti značajan iskorak u bukingu. O motivima za posjet turističkim destinacijama Glavina je rekao:
„Dakle, odnos cijene i kvalitete i niska cijena postaju motiv odnosno razlog bukiranja destinacije nego gostoljubivost domaćina ili ljepota prirode ili eventualno kupališne destinacije za srce sezone. Druga stvar koja je važna i to ide u prilog tranziciji Hrvatske kao održive turističke destinacije, sa ovog britanskog tržišta i prosječnog europskog tržišta, preko 54 posto gostiju traže boravak u manje poznatim i manje razvijenim turističkim detinacijama.“
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)
Preuzimanje
(Desni klik - odaberite "save link as" ili "save target as"...)