Menu

Radio: Bildanje brenda u sigurnom okruženju

ZAGREB - Kod izrade i plasiranja reklame razmišlja se o nizu čimbenika, od kreative do preciznog targetiranja, ali i okruženju u kojima se oglasi pojavljuju jer to utječe na imidž brenda. Stoga oglašivači po tom pitanju traže sigurnost, a radio im upravo to nudi, ističe direktor agencije amm. i kreativni konzultant AGI-ja Hrvoje Vukušić.
‘Prije svega, treba reći da je radio medij kojem se najviše vjeruje. Samim time oglašivači dobivaju priliku poslati svoje poruke u pouzdanom okruženju, a da se pritom ne boje narušavanja svoje teško stečene reputacije i imidža brenda’, napominje Vukušić.

Ističe da je oglašivačima sigurnost okruženja iznimno važna, jer se događa da se uz reklamu nekog brenda prikazuje sadržaj koji nije u skladu s misijom, vizijom i ciljevima kompanije koja se odlučila na oglašavanje na pojedinoj platformi, bilo da je riječ o senzacionalističkim naslovima ili primjerice najgledanijim video sadržajima kakve oglašivači ne žele vezivati uz svoj brend.

‘S druge strane, radio kao medij pruža sigurno i pouzdano okruženje za svačiji brend. Prema istraživanju Ebiquityja upravo je to jedna od prednosti radija. Zapravo, većina istraživanja kojima su obuhvaćeni kupci, oglašivači ili marketinške agencije svrstava radio u sigurne medije za oglašavanje.’

Vukušić to obrazlaže jasnom regulativom koja se odnosi na radijsko oglašavanje.

‘Zakonom je vrlo precizno određeno što se sve ne smije oglašavati na radiju, koje usluge se mogu oglašavati u točno određenim terminima, kao i sva ostala ograničenja.’

Dodatnu sigurnost oglašivačima pružaju formatirane radijske postaje, koje su ujedno i najslušanije. Jasno im je definirana struktura sata i pozicioniranje programskih elemenata unutar istog. Također, sadržaj im je prilagođen i izravno usmjeren određenoj ciljnoj skupini.

‘Sigurno okruženje za brend doprinosi dugoročnoj relevantnosti marke i očuvanju njene teško stečene reputacije’, zaključuje direktor amm.-a Hrvoje Vukušić.

U istraživanju Ebiquityja iz 2018. kino i radio su označeni kao oni koji oglašivačima nude najsigurnije okruženje, a na začelju su plaćeni oglasi na društvenim mrežama.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam