Menu

Radio Dalmacija: Najslušaniji radio u Dalmaciji je omiljeni brend mladih

SPLIT - Radio Dalmacija jednom riječju - ‘razvaljuje’. Najnovije Ipsosovo istraživanje slušanosti pokazuje ne samo da su i dalje daleko najpopularniji nego i da su sve popularniji, a pravi bum bilježe među mladim slušateljima.
Tjedno ih sluša 44,1% Dalmatinaca. Da stvari budu jasnije, to je gotovo 4,5 postotna boda više nego kvartal prije, a 16.3 postotna boda slušaniji su od prvog konkurenta. Južno od tunela Sveti Rok postaje još zanimljivije kad se promatra target 18-49, jer im se tu slušanost penje na nevjerojatnih 51,4% tjedno što predstavlja rast od gotovo osam postotnih bodova u odnosu na kraj 2020. I sada zaplet koji pokazuje tko je najviše zaslužan za ovakav odličan rasplet za Radio Dalmaciju.

Odgovor je - mladi između 18 i 35 godina. U ovoj dobnoj skupini najslušaniji radio u Dalmaciji tjedno bira 50,9% njih, što je, pazite sad, 10 postotnih bodova više nego u IV. kvartalu 2020. Kao i obično, zavirili smo i u podatke za Splitsko- dalmatinsku županiju gdje ih sluša 57,9% građana. Na razini tjedna oni su i izbor 63,7% punoljetnih stanovnika, mlađih od 49. Još mlađi, oni između 18 i 35 sve se više vežu uz Radio Dalmaciju.

Zadnje istraživanje pokazuje da to čini 61,7% njih, opet 10 postotnih bodova više nego samo par mjeseci ranije. U gradu pod Marjanom sluša ih više nego svaki drugi Splićanin - 56,7%, a u targetu od 18 do 49 početkom ove godine dosegnuli su 61,5% građana tjedno. Rasli su i ovdje u skupini od 18 do 35 i sada su na 57,2%. Da su omiljeni brend mladih jasno je i po broju pratitelja na njihovim društvenim mrežama. Najpraćeniji su dalmatinski medij na Instagramu i drugi najjači radio u Hrvatskoj na Tik-Toku.

‘Naša vizija razvoja potvrđena je i ovim Ipsosovim istraživanjem. Posljednjih godina predano smo radili na stvaranju jake multimedijalne platforme koja će odgovoriti svim izazovima vremena i zahtjevima publike, a kako bi već danas trasirali svoj put i za idućih 25 godina. Hvala svim našim slušateljima koji su dulje od dva desetljeća s nama, kao i onima koji su nam se tek pridružili’, poručuje direktor Radio Dalmacije i kreativni konzultant AMM Global Instituta Hrvoje Turić.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam